爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 90


1#
發表於 15-7-30 21:29 |只看該作者
如題




男爵府

積分: 8466


2#
發表於 15-7-30 21:45 |只看該作者
回覆 Chi0813 的帖子

會!揸番路段標示同埋無咁進取...


洋房

積分: 90


3#
發表於 15-7-30 21:49 |只看該作者

引用:回覆+Chi0813+的帖子會!揸番路段標示同埋

原帖由 renapapa 於 15-07-30 發表
回覆 Chi0813 的帖子

會!揸番路段標示同埋無咁進取...
但係有時渣high way跟返路速會恰眼訓




大宅

積分: 2102


4#
發表於 15-7-30 22:26 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

唔好揸最好,揸得慢又眼瞓,揸得快又危險,咁到將來車住仔女又要揸幾多?就算車住乜人都好都係跟正限速黎揸咪得囉





男爵府

積分: 8466


5#
發表於 15-7-31 00:52 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-7-30 21:49
但係有時渣high way跟返路速會恰眼訓

呢樣嘢就真係好睇個人;我宗旨就係唔理載住咩人,有人坐我車就揸得斯文啲,要死自己死就好,唔好累到人...

如果揸得慢會眼瞓咁就真係唔好揸嘞!唔小心恰著咗出咩意外就唔好啦,C 兄都係小心啲好...


大宅

積分: 2329


6#
發表於 15-7-31 05:53 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

會, 起碼過博同燈位會早啲收


男爵府

積分: 6243


7#
發表於 15-7-31 11:45 |只看該作者
一定會!揸番限速至倍半以內, 唔會揸到限速雙倍以上囉!


大宅

積分: 1844


8#
發表於 15-7-31 14:09 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

唔會,如果手車無問題,開快少少同跟牌行其實無分別
如果手車唔得,跟牌-20都唔掂


大宅

積分: 1844


9#
發表於 15-7-31 14:09 |只看該作者

引用:一定會!揸番限速至倍半以內, 唔會揸到限速

原帖由 HOSOH 於 15-07-31 發表
一定會!揸番限速至倍半以內, 唔會揸到限速雙倍以上囉!



大宅

積分: 1844


10#
發表於 15-7-31 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 HOSOH 於 15-07-31 發表一定

原帖由 eltontth 於 15-07-31 發表
就算車住一家三代六口同我平時揸車速度一樣


伯爵府

積分: 16268


11#
發表於 15-7-31 15:09 |只看該作者
慢慢揸較為安全


禁止訪問

積分: 171


12#
發表於 15-7-31 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 159


13#
發表於 15-8-7 23:02 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

一定!




複式洋房

積分: 116


14#
發表於 15-8-7 23:59 |只看該作者
楂快其實俾油就得,揸慢(毋超上限十km)先係高EQ


禁止訪問

積分: 1592


15#
發表於 15-8-19 00:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7397


16#
發表於 15-8-19 07:50 |只看該作者
快係自己過癮, 事實上時間差唔多, 你眼訓既話就轉manual, 玩吓轉數囉


禁止訪問

積分: 984


17#
發表於 15-8-21 08:48 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5826


18#
發表於 15-8-21 15:36 |只看該作者
其實揸得快同穩唔穩或安唔安全係冇關係, 講太白就冇謂了


洋房

積分: 53


19#
發表於 15-9-4 03:15 |只看該作者

回覆:Chi0813 的帖子

會呀
嗰日啱啱check島有咗,揸嗰陣個人都緊張埋呀


大宅

積分: 1206


20#
發表於 15-9-4 12:25 |只看該作者

回覆:Chi0813 的帖子

會渣慢少少,唔會亂咁切線。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo