爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 435


1#
發表於 15-8-21 23:44 |只看該作者
如題!
二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣好價d呢?




男爵府

積分: 5831


2#
發表於 15-8-22 00:46 |只看該作者
賣俾黎香港住嘅外國人,賣個價都唔錯嫁!


複式洋房

積分: 435


3#
發表於 15-8-22 07:03 |只看該作者

回覆:除咗28car 外,放車可以在那裡放?

可以有什麼渠道呢?




男爵府

積分: 8456


4#
發表於 15-8-22 12:59 |只看該作者

引用:如題!二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣

原帖由 Chelseakiu 於 15-08-21 發表
如題!
二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣好價d呢?
Want to know too





男爵府

積分: 7325


5#
發表於 15-8-23 18:42 |只看該作者
正在找車, 可否告知有關想放的車的資料

thx
hihi


大宅

積分: 1518


6#
發表於 15-8-24 16:34 |只看該作者
正在找車, 可否告知有關想放的車的資料

thx


大宅

積分: 4204

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


7#
發表於 15-8-26 21:43 |只看該作者

回覆:除咗28car 外,放車可以在那裡放?

我都有部車想放,我都想知仲有邊到可賣到好價錢?唔該哂


大宅

積分: 1944


8#
發表於 15-8-28 17:16 |只看該作者
平治 MERCEDES-BENZ B170

http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=265114357&h_vw=y


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


9#
發表於 15-8-29 03:16 |只看該作者

引用:如題!二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣

原帖由 Chelseakiu 於 15-08-21 發表
如題!
二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣好價d呢?
我都放緊車,最緊要唔放車行係想即時過戶,費事有事要上身


洋房

積分: 70


10#
發表於 15-8-29 09:06 |只看該作者
因換7人車,我都放車中!

http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=265633535&h_vw=y


大宅

積分: 1696


11#
發表於 15-8-29 12:47 |只看該作者
可試facebook賣車群組


別墅

積分: 902


12#
發表於 15-9-10 09:26 |只看該作者

回覆:除咗28car 外,放車可以在那裡放?

有架04 Alphard 8人車放緊,有興趣pm




男爵府

積分: 5349

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 15-9-10 19:17 |只看該作者

回覆:除咗28car 外,放車可以在那裡放?

我都想換7人車

想賣呢架
GOLF 1.4 TSI
5 座位
黑色,冇天窗
1390cc
2012
1字牌、牌費至16年1月、18寸鈴假日車



Anson 大個仔喇,做哥哥要好好照顧細佬呀!


複式洋房

積分: 476


14#
發表於 15-9-10 21:18 |只看該作者

引用:如題!二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣

原帖由 Chelseakiu 於 15-08-21 發表
如題!
二手車場肯定壓價,仲可以有乜方法賣好價d呢?
咪睇吓 car 8.com ,而家啲二手車綱都一片死寂,以前都有本叫一本便利,買賣二手車好方便


洋房

積分: 72


15#
發表於 15-9-11 16:08 |只看該作者

回覆:除咗28car 外,放車可以在那裡放?

木我想買2手車 放車可以pm details俾我thx


禁止訪問

積分: 120


16#
發表於 15-9-15 00:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo