爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 101


1#
發表於 15-9-7 12:01 |只看該作者
各位爸爸, 有無人知汽車保險佣金點計?
成日睇車佢地勁sale 全保, 唔通佣金同三保差好遠? 計法唔同?

請幫忙


大宅

積分: 3505


2#
發表於 15-9-7 12:43 |只看該作者

引用:各位爸爸,+有無人知汽車保險佣金點計?成日

原帖由 brother.sister 於 15-09-07 發表
各位爸爸, 有無人知汽車保險佣金點計?
成日睇車佢地勁sale 全保, 唔通佣金同三保差好遠? 計法唔同?
買保險係睇自己需要,佣金係sales同保險公司之間嘅事。就算你直接同保險公司買,公司只會慳咗佣金,唔會特別平俾你。




大宅

積分: 2664


3#
發表於 15-9-9 15:39 |只看該作者

回覆:汽車保險

基本上你買新車要上會佢都要求買全保,sales點會sell你三保。
就當你full paid, 新車頭一年多數都買全保啦,差果幾千蚊。


子爵府

積分: 12058


4#
發表於 15-9-10 22:28 |只看該作者

引用:基本上你買新車要上會佢都要求買全保,sale

原帖由 traveller632 於 15-09-09 發表
基本上你買新車要上會佢都要求買全保,sales點會sell你三保。
就當你full paid, 新車頭一年多數都買全保啦 ...
我想full paid,但就會無送保險(7000幾)
如果2%, 供5年,每一年要11000息

我係好想full paid,但係覺得無全保送又接受唔到





大宅

積分: 2664


5#
發表於 15-9-10 23:17 |只看該作者
jincaiyan 發表於 15-9-10 22:28
我想full paid,但就會無送保險(7000幾)
如果2%, 供5年,每一年要11000息
你full paid佢冇左份會既佣,唔送保險好正常,一年少左11000息,咪自己用7000買全保。但車價係幾多?一年11000咁多


子爵府

積分: 12058


6#
發表於 15-9-11 00:53 |只看該作者

引用:Quote:jincaiyan+發表於+15-9-10+22:28+我

原帖由 traveller632 於 15-09-10 發表
你full paid佢冇左份會既佣,唔送保險好正常,一年少左11000息,咪自己用7000買全保。但車價係幾多?一年110 ...
車價錢60萬




大宅

積分: 3505


7#
發表於 15-9-11 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+traveller632+於+15-09-10+發

原帖由 jincaiyan 於 15-09-11 發表
車價錢60萬
邊個牌子送全保?因為通常優惠都係送牌費,保費因人而異,較少會送全保。




子爵府

積分: 12058


8#
發表於 15-9-11 10:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jincaiyan+於+15-09-11+發表

原帖由 kennyklt 於 15-09-11 發表
邊個牌子送全保?因為通常優惠都係送牌費,保費因人而異,較少會送全保。



...
唔記得佐,寫出來個時,我係未識呢間保險。
佢話保險跟車價,全保應該加埋了掛,7400幾




子爵府

積分: 12058


9#
發表於 15-9-11 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jincaiyan+於+15-09-11+發表

原帖由 kennyklt 於 15-09-11 發表
邊個牌子送全保?因為通常優惠都係送牌費,保費因人而異,較少會送全保。



...
牌費無論上唔上會,都要自己俾




大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-9-11 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-09-11+發表邊

原帖由 jincaiyan 於 15-09-11 發表
唔記得佐,寫出來個時,我係未識呢間保險。
佢話保險跟車價,全保應該加埋了掛,7400幾



...
車價包保險?新車還是二手?




大宅

積分: 2664


11#
發表於 15-9-11 14:24 |只看該作者

回覆:汽車保險

保險費當然跟車價,師兄意思係人人ncb唔同,墊底費又唔同,點解會送全保咁得意,想問下你有幾多ncb,車價60萬,全保先7000幾,你應該一定有ncb


子爵府

積分: 12058


12#
發表於 15-9-11 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jincaiyan+於+15-09-11+發表

原帖由 kennyklt 於 15-09-11 發表
車價包保險?新車還是二手?
新車




複式洋房

積分: 101


13#
發表於 15-9-12 08:56 |只看該作者
聽講有間公司做車保, 諗緊全保半價. 唔知有無得諗?

有無brother 可以介紹二手車場場主? sales ? 想問下車保既野


大宅

積分: 3505


14#
發表於 15-9-12 10:19 |只看該作者

回覆:汽車保險

保險唔好貪平,尤其全保,平一千幾百但啲terms可能差很多。




大宅

積分: 2559


15#
發表於 15-9-14 23:22 |只看該作者

引用:聽講有間公司做車保,+諗緊全保半價.+唔知有

原帖由 brother.sister 於 15-09-12 發表
聽講有間公司做車保, 諗緊全保半價. 唔知有無得諗?

有無brother 可以介紹二手車場場主? sales ? 想問下車 ...
全部半價但可能excess 貴到㣭。




大宅

積分: 2559


16#
發表於 15-9-14 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+brother.sister+於+15-09-12+

原帖由 michelle2410 於 15-09-14 發表
全部半價但可能excess 貴到㣭。
我指全保




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo