爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5411


1#
發表於 15-9-12 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-9-13 09:49 |只看該作者
整體來講無咩大問題

除左留意 2 手價

如果打算出新車最好揸到部車屎


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


3#
發表於 15-9-13 10:25 |只看該作者
同埋修理較贵.零件較少.二手价較低


子爵府

積分: 14954


4#
發表於 15-9-13 11:59 |只看該作者

引用:同埋修理較贵.零件較少.二手价較低

原帖由 kenmclaw 於 15-09-13 發表
同埋修理較贵.零件較少.二手价較低
十萬出架morning揸七年,當你放两萬,真係有數圍





複式洋房

積分: 149


5#
發表於 15-9-13 12:50 |只看該作者

回覆:韓國車

同樣價錢點解唔買日本




男爵府

積分: 6126

畀面勳章


6#
發表於 15-9-13 21:08 |只看該作者
韓國車最驚一壞維修貴姐


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


7#
發表於 15-9-13 21:13 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-14 13:13 編輯

你渣到第五六七年, 問題就黎, 呢d費用同日本車差价, 分分鍾當初可買部日本車, 既然整車要整几錢係未知數禁得人驚, 禁不如買部日本車好過...


男爵府

積分: 6243


8#
發表於 15-9-14 12:35 |只看該作者
以同cc比較, 韓國車一般比日本車大食3-4成. 如果日日揸, 就算係長程30-40km, 揸幾後年車價加油錢除時仲貴過一手買日本車.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 15-9-14 17:19 |只看該作者
好想知道,有無朋友知道,点解韓國自己唔開發引擎,重用[三0]以前引擎.


洋房

積分: 55


10#
發表於 15-9-14 17:26 |只看該作者
點解唔揀日本車


大宅

積分: 3148


11#
發表於 15-9-15 01:41 |只看該作者

引用:各位如果買新車的話,會否考慮KIA或現代,

原帖由 lowle 於 15-09-12 發表
各位如果買新車的話,會否考慮KIA或現代,鋼水0K嗎
好易上手又平,但好快會放棄,力水不夠,我丈夫揸了一年,放了大昌#,收五萬八,蝕本


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo