母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 6392


1#
發表於 17-7-12 07:36 |只看該作者
BB已經2個半月,以家1日食5餐每餐150ml,我係泵出嚟餵,但每次只泵到60-90ml,要儲2,3次先夠一餐。有2-3餐要食奶粉,我係咪無機會全人奶ga啦?

我用緊medela swing maxi,係咪轉過個泵會好d?但我以家好似越來越小奶咁,基本上我覺得係從未上過奶。由出世到以家,就算隔4,5個鐘,個胸都唔係好脹。
有無辦法可以繼續餵到人奶?我唔想咁快佢要全奶粉,我個BB身體比較弱,我想佢可以食到多d人奶呀,有冇JM可以教下我


大宅

積分: 1919

我的育兒心得勳章


2#
發表於 17-7-12 10:01 |只看該作者
均衡飲食+勤按摩


男爵府

積分: 6392


3#
發表於 17-7-13 08:52 |只看該作者
jamon6688 發表於 17-7-12 10:01
均衡飲食+勤按摩

要點按摩?
我一路泵有一邊按,但都係唔多奶
泵完再手擠都冇奶


男爵府

積分: 8175


4#
發表於 17-7-13 11:32 |只看該作者
你個否有無按摩功能? 要用個按摩令到個胸有奶陣(即乳頭/乳房有麻痺感)先開始轉泵既功能, 大概泵5分鐘後停一停, 休息30秒後再用按摩功能引奶陣..... 重覆以上動作. 多引奶陣先易出奶, 我自己想多奶既時候就引4,5次奶陣, 想少奶就只引頭1,2次.


伯爵府

積分: 17545


5#
發表於 17-7-13 12:58 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-12 07:36
BB已經2個半月,以家1日食5餐每餐150ml,我係泵出嚟餵,但每次只泵到60-90ml,要儲2,3次先夠一餐。有2-3餐 ...

隔4-5個鐘頭都唔谷,即係你4-5個鐘頭先泵一次?咁泵得唔夠。2.5個月bb,如果你想追奶又係全泵,起碼2-2.5小時就要泵。
唔埋身本身就難追奶。


男爵府

積分: 6392


6#
發表於 17-7-13 15:58 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-7-13 12:58
隔4-5個鐘頭都唔谷,即係你4-5個鐘頭先泵一次?咁泵得唔夠。2.5個月bb,如果你想追奶又係全泵,起碼2-2.5 ...

本帖最後由 imjudy 於 17-7-13 16:03 編輯

如果我喺屋企,我就三個鐘一次,但如果要返工就只可以泵一次,隔6-8個鐘都試過。如果真係隔咁耐就會有百幾,但都唔過150ml


男爵府

積分: 6392


7#
發表於 17-7-13 15:59 |只看該作者
yungchai 發表於 17-7-13 11:32
你個否有無按摩功能? 要用個按摩令到個胸有奶陣(即乳頭/乳房有麻痺感)先開始轉泵既功能, 大概泵5分鐘後停一 ...

有按摩功能呀,咁你一次會泵幾耐?


男爵府

積分: 8175


8#
發表於 17-7-13 17:36 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-13 15:59
有按摩功能呀,咁你一次會泵幾耐?
想增奶就泵夠30分鐘, 想減奶就10分鐘以下.


伯爵府

積分: 17545


9#
發表於 17-7-13 18:00 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-13 15:58
本帖最後由 imjudy 於 17-7-13 16:03 編輯

如果我喺屋企,我就三個鐘一次,但如果要返工就只可以泵一次 ...

其實無辦法㗎。如果你係返工只可以泵一次,係追唔到奶,除非你返到屋企夜晚起身2-3個鐘頭泵一次,但咁樣你會超級唔夠訓所以未必真係work。你睇開d,順其自然啦。

我當時上曬奶,返工都要泵兩次先keep到奶量。一開工系泵三次添(早少少返到公司泵一次,lunch泵一次,5點再泵一次)


複式洋房

積分: 426


10#
發表於 17-7-14 17:44 |只看該作者
泵到60-90ml,又點會未上奶呀?
未上奶係只生完頭一、兩日,一兩滴既時候喎,上奶唔等於胸硬

最有效刺激乳房係bb既吸啜,你收工俾佢密密埋身食
返工泵得一次🤔咁可唔可以期間入廁所按幾分鐘個胸?刺激下造奶都好丫


子爵府

積分: 11164


11#
發表於 17-7-14 21:59 |只看該作者
一定係埋身
奶量係要靠bb吸啜乳頭令大腦產生泌乳素,再經血液流到乳房,所以造奶要靠bb吸啜產生泌乳素令乳房造奶,bb埋身食幾多,乳房自然會收到正確既order去製造足夠既奶量比bb,加上2.5個月仲係2-3個鐘一餐奶,隔4、5個鐘先泵一次即係話比大腦知,bb4-5個鐘先一餐奶。

加上泵永遠不及bb吸啜,所以泵出黎既奶量比埋身少,亦因為刺激唔夠而愈來愈少奶。


男爵府

積分: 6189


12#
發表於 17-7-19 16:08 |只看該作者
回覆 yungchai 的帖子

咁泵一次奶咪要成個鐘...?引奶陣4次已經無左20分鐘=.=
我公司無咁多時間...我通常泵25分鐘, 頭5分鐘同埋中間按摩模式, 之後就係express模式,


男爵府

積分: 6189


13#
發表於 17-7-19 16:11 |只看該作者
回覆 大豬既老婆 的帖子

我岩岩返返工都係3次, 時間好似你咁, 不過真係好辛苦, 我放左工5:30先走去泵, 泵完先再返屋企好夜,
宜家時間就到, 改左 10點同埋2點半泵, 放工即夜返屋企泵,


大宅

積分: 1963


14#
發表於 17-7-25 01:29 |只看該作者
yungchai 發表於 17-7-13 17:36
想增奶就泵夠30分鐘, 想減奶就10分鐘以下.

想請教下,我通常揼一次只引到一次奶陣(我每次揼約7-8分鐘),係咪要堅持再揼耐啲先會引到多啲奶陣? 定係有咩特別技巧? thanks


男爵府

積分: 8175


15#
發表於 17-7-25 22:20 |只看該作者
Mitch 發表於 17-7-25 01:29
想請教下,我通常揼一次只引到一次奶陣(我每次揼約7-8分鐘),係咪要堅持再揼耐啲先會引到多啲奶陣? 定 ...

泵完7-8分鐘後,停機半分鐘,再開按摩功能約1至2分鐘直至奶陣出現。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo