母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 17-7-24 14:20 |只看該作者
呀B半個月人仔,現全人奶,食量每餐70-100ml. 但呢三日都無便便,點算啊?去到咩程度要睇醫生?各位Jm 有無試過?


侯爵府

積分: 21054


2#
發表於 17-7-24 14:36 |只看該作者
goodgoodbaby 發表於 17-7-24 14:20
呀B半個月人仔,現全人奶,食量每餐70-100ml. 但呢三日都無便便,點算啊?去到咩程度要睇醫生?各位Jm 有無試 ...

我女7日無 醫生話人奶吸收得好可以14日冇得去


大宅

積分: 2174


3#
發表於 17-7-26 02:17 |只看該作者

回覆樓主:

我仔都係3-4日先一次,只要便便係軟身就冇問題


複式洋房

積分: 267


4#
發表於 17-7-26 02:31 |只看該作者
最尾呀B第三日晚痾左勁大督,好開心,即刻放心晒 !


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo