家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34092


1#
發表於 22-2-26 21:02 |只看該作者
已經放佐兩日,但轉錢返自己銀行,個現金帳號一直無錢!要幾多日先會有返錢?好不安啊


禁止訪問

積分: 981


2#
發表於 22-2-28 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34092


3#
發表於 22-2-28 11:07 |只看該作者
poonhoiyan 發表於 22-2-28 10:43
你會唔會自己set咗,自動買入某D基金呀....所以戶口無咗錢...

若果都係無,問下cs ...

今日收到錢了。感覺要到第三個工作天


禁止訪問

積分: 893


4#
發表於 22-2-28 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34092


5#
發表於 22-2-28 15:47 |只看該作者
cokamother 發表於 22-2-28 15:31
咁耐?之前試過轉錢返自己銀行,一個工作天就轉到

本帖最後由 蘋果姐姐^_^ 於 22-2-28 15:47 編輯

唔係轉錢返自己銀行。係放完ibond,筆錢等到第三個工作天先返返去富途個現金帳戶。今日先轉返去銀行,未收到。聽日再睇睇


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 22-2-28 16:09 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 22-2-28 15:47
本帖最後由 蘋果姐姐^_^ 於 22-2-28 15:47 編輯

唔係轉錢返自己銀行。係放完ibond,筆錢等到第三個工作 ...

因為富途係用支票存入銀行,所以你預佢應該兩三日會入返你銀行戶口


珍珠宮

積分: 34092


7#
發表於 22-2-28 16:14 |只看該作者
yan12345678 發表於 22-2-28 16:09
因為富途係用支票存入銀行,所以你預佢應該兩三日會入返你銀行戶口

但我唔明點解放完ibond 要等咁耐,先有返錢係帳戶。


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 22-2-28 16:14 |只看該作者
大概要T+2時間


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 22-2-28 16:15 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 22-2-28 16:14
但我唔明點解放完ibond 要等咁耐,先有返錢係帳戶。

要T+2時間


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 22-2-28 16:16 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 22-2-28 16:14
但我唔明點解放完ibond 要等咁耐,先有返錢係帳戶。

你放個IBond個價位係咪低過當日掛牌市價㗎


珍珠宮

積分: 34092


11#
發表於 22-2-28 16:36 |只看該作者
yan12345678 發表於 22-2-28 16:16
你放個IBond個價位係咪低過當日掛牌市價㗎

應該一樣價,但上上落落,我見到當時個價係幾多,就set幾多。


伯爵府

積分: 15121


12#
發表於 22-2-28 20:12 |只看該作者
cokamother 發表於 22-2-28 15:31
咁耐?之前試過轉錢返自己銀行,一個工作天就轉到

我都學人在富途買股票,我識得將錢轉入佢,但原來唔識轉番出嚟,揾嚟揾去都唔知在那裡轉錢出嚟,請指教


水晶宮

積分: 59160

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 22-2-28 23:44 |只看該作者
kamkong 發表於 22-2-28 20:12
我都學人在富途買股票,我識得將錢轉入佢,但原來唔識轉番出嚟,揾嚟揾去都唔知在那裡轉錢出嚟,請指教
...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-2-28 23:45 編輯

你先選App 的最底下第三項『理財』,之後在圖一位置向左撥,之後會去到第2頁,就有『提取資金』。btw ,真係好隱閉
16460631256477961382327938764735.jpg
1646063125697549177023678779731.jpg


伯爵府

積分: 15121


14#
發表於 22-2-28 23:46 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-2-28 23:44
本帖最後由 MissMaMa 於 22-2-28 23:45 編輯

你先選App 的最底下第三項『理財』,之後在圖一位置向左撥 ...

謝謝


大宅

積分: 1596


15#
發表於 22-3-9 12:43 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 22-2-28 16:14
但我唔明點解放完ibond 要等咁耐,先有返錢係帳戶。
因為實際上買賣股票係要等T+2先真正入返錢落你戶口


子爵府

積分: 11917


16#
發表於 22-3-9 12:55 |只看該作者
回覆 蘋果姐姐^_^ 的帖子

放左D錢留來抽銀債有3.5% ,99%無風險都吾錯,記住係銀行抽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo