爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 422


1#
發表於 15-8-1 18:55 |只看該作者
如題




複式洋房

積分: 355


2#
發表於 15-8-2 23:19 |只看該作者
本帖最後由 kimib 於 15-8-3 11:38 編輯

淘寶, 一千左右搞掂, 最平幾百, 睇下壞乜, 我估計佢係有無塵房, 負責人有責任心, 會打俾你傾完先整, 不成功不收費, 佢confirm整到之後, 就會同你連線, 俾你睇下佢搵到既DATA係咪你既野, 之後你在天貓買隻新HDD寄過去, 佢就會抄番哂D data落新HDD度寄番俾你.
广州蚂蚁引擎数据拯救

p.s. 香港最專業的世界性救盤公司, 整一隻要幾萬.





民房

積分: 18


3#
發表於 15-8-5 11:05 |只看該作者

回覆:hard disk 壞左, 有冇好的 data recovery 介紹? 大概幾錢? 謝謝.

Mac機?




大宅

積分: 2646


4#
發表於 15-8-5 12:44 |只看該作者
我在香港整過, 要視乎HD大小, 大約3年前750G, $2600.
其實好睇隻HD點死, 如果是內部壞零件一般可以救返所有資料, 要1~2個月, 估計是要排隊入無塵房.
我果單就大獲D, HD在抄寫途中由桌面落地, 磁片應該花左, 足足整左將近一年.


水晶宮

積分: 56956


5#
發表於 15-8-5 12:55 |只看該作者
8年前, 在新高登整過, 當年收$800.


複式洋房

積分: 294


6#
發表於 15-8-6 10:31 |只看該作者

回覆:kimib 的帖子

Ran into this post n it\'s just what I need !! Very useful thx for sharing!




複式洋房

積分: 255


7#
發表於 15-9-8 12:09 |只看該作者
千祈唔好用iCARE RECOVERY SOFTWARE, 尼間公司不負責任, RECOVERY D FILE 名全部由1開始排, HARDDISC咁多FILES 點一個一個睇再改番原來FILE NAME, SEND EMAIL問佢地, 佢地凈係話有, 叫你再搵下其他FOLDER, 我當然全部搵過, 邊有呀! 再問他們可不可以幫幫手用REMOTE SERVICE幫我睇下, 佢地居然答唔包你RECOVER D FILE是原本個FILE NAME, 我有6萬幾個FILE, RECOVER左都冇用啦, 尼間咁唔負責任既公司, 大家千祈唔好再用! 我唔想再有下一個受害者


男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-9-8 17:02 |只看該作者
邊得黎咁多無塵房丫,特別係收8k以下個d 。


大宅

積分: 1121


9#
發表於 15-9-10 10:20 |只看該作者
我今年頭之前recover左一隻external hdd,1TB,張舊data copy係跌壞左個hdd copy 去新hdd,要5500左右

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo