爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 269


1#
發表於 15-9-1 23:53 |只看該作者
estima 3.5 行幾多$ 1KM?


男爵府

積分: 6420


2#
發表於 15-9-2 09:31 |只看該作者
我朋友架2.4都要 HK$2 左右,你自己估下!


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-9-2 09:40 |只看該作者
年份, 行高速定市區, 長期坐1,2個 定full load , 油錢差好遠羅


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-9-2 14:44 |只看該作者
Estima 3.5新車/保養keep得好, 最理想都有人做到行$2-2.2/1km; 二手舊車一般$3-3.5啦.


大宅

積分: 2769


5#
發表於 15-9-6 13:18 |只看該作者

引用:我朋友架2.4都要 HK$2 左右,你自己估下!

原帖由 ppmmbb 於 15-09-02 發表
我朋友架2.4都要 HK$2 左右,你自己估下!
請問你朋友果架係咩年份?
又,計了油價折扣未?


大宅

積分: 1844


6#
發表於 15-9-6 16:31 |只看該作者

引用:Estima 3.5新車/保養keep得好, 最理想都有

原帖由 HOSOH 於 15-09-02 發表
Estima 3.5新車/保養keep得好, 最理想都有人做到行$2-2.2/1km; 二手舊車一般$3-3.5啦. ...
其實好睇隻腳
我個frd揸大皇冠同一副3.5偈都係行$1.6/km(兩架車差唔多重)

點評

mmami    發表於 15-9-7 00:54


大宅

積分: 1279


7#
發表於 15-9-7 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ppmmbb 於 15-09-02 發表我朋

原帖由 guatma 於 15-09-06 發表
請問你朋友果架係咩年份?
又,計了油價折扣未?
我自己個架08年2.4成日行短程3蚊(未減油價折扣)


複式洋房

積分: 425


8#
發表於 15-9-7 16:52 |只看該作者
我架07, 2.4, 行市區, 長開A/C, 折後計算$1.9/km


大宅

積分: 2685


9#
發表於 15-9-7 17:21 |只看該作者

回覆:estima 3.5 行幾多$ 1KM

嘩。。。呢款車都幾大咬下,折左都成$2/km




大宅

積分: 1502


10#
發表於 15-9-7 17:32 |只看該作者

回覆:caydenBB 的帖子

咁大架車$2以下都算係咁囉!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo