爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 97


1#
發表於 15-9-8 16:48 |只看該作者
有冇爸爸都係渣緊ISIS?有冇咩COMMENT
BB已出世6個月 , 想方便出入, 睇中左部ISIS 04年,
但又擔心自己雪左好多年牌, 太大部唔易渣? ( 當然ISIS比其他7人車已經算細左)
車頭突出少少 , 會唔會 , 唔似貨VAN 咁易睇位?
主要擔心入停車場





禁止訪問

積分: 10968


2#
發表於 15-9-8 18:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1844


3#
發表於 15-9-8 20:48 |只看該作者

回覆:hang0807hk 的帖子

中門無B柱上落好方便
出入接送腳車ok


洋房

積分: 50


4#
發表於 15-9-8 21:09 |只看該作者

回覆:ISIS 7人車

我雪左十幾年牌第一架車就係呢部。都係因為小朋友而買車。當初諗會唔會太大架難操控,心諗呢架揸得掂,日後揸咩車都冇問題。So far揸左年幾冇投訴。
04車唔會太貴,操車都唔錯。我初初揸都Hi花左幾次,洗三幾千一次過噴返又一條好漢!是雪藏牌的代價吧!
希望可以幫到你!





禁止訪問

積分: 984


5#
發表於 15-9-9 17:44 |只看該作者

回覆:ISIS 7人車

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 202


6#
發表於 15-9-9 19:30 |只看該作者

回覆:ISIS 7人車

咁橋我又係雪左10幾年,上年因多左個老細決定買車,就係買左呢款車,上落方便易操控,一家大細冇投訴!不過只得水貨睇下你接唔接受!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo