爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1879


1#
發表於 15-9-11 23:30 |只看該作者
檢車排左2個月搞到牌費過左期2個禮拜
係唔係寄返運輸署牌照部就ok
洗唔洗收其他手續費?


洋房

積分: 48

我的育兒心得勳章


2#
發表於 15-9-12 00:15 |只看該作者
我老公都試過,聽講全香港驗車中心都要排近兩個月。

我地響運輸署直接搞,要補lapsed左那兩個月的牌費、如果期間有在路面行過重要比surcharge


公爵府

積分: 28881


3#
發表於 15-9-12 11:57 |只看該作者
過期既二個星期無响馬路行既可以郵寄同時响表後寫明日期加簽名

如果唔係要親自去搞


大宅

積分: 1951


4#
發表於 15-9-12 12:04 |只看該作者

回覆:牌費過左期

比40蚊車行搞掂



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo