爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 11400


1#
發表於 15-9-13 20:57 |只看該作者
如題,會唔會暢順?謝謝!


大宅

積分: 2769


2#
發表於 15-9-13 21:49 |只看該作者

回覆:filicity 的帖子

海洋公園往香港仔隧道一般都可以順住去的,唔會太塞,

但出了隧道果個時間就度度都慢車囉!


用戶要求終止服務

積分: 11400


3#
發表於 15-9-13 22:40 |只看該作者

回覆:guatma 的帖子

好,謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo