立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6189
子爵府
積分: 11159
laibebemama 發表於 17-5-1 12:41 部機幾年冇用,宜家用返,想叉電用,但只有插頭圖案顯示,冇叉電圖案,係咪壞左 ...
laibebemama 發表於 17-7-24 12:28 回覆 小新B 的帖子 我無買新電啊, 因為唔確定新電係咪一定有用, 成800蚊一舊, 我照就咁差住電用, 另外買左 ...
大宅
積分: 1563
chungmei1207 發表於 17-7-25 07:47 你試下叉佢廿四小時先,好似新機買返嚟咁叉!我之前試過就得既!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy