母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6189


1#
發表於 17-5-1 12:41 |只看該作者
部機幾年冇用,宜家用返,想叉電用,但只有插頭圖案顯示,冇叉電圖案,係咪壞左


子爵府

積分: 11159

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 17-7-24 12:22 |只看該作者
laibebemama 發表於 17-5-1 12:41
部機幾年冇用,宜家用返,想叉電用,但只有插頭圖案顯示,冇叉電圖案,係咪壞左

...

本帖最後由 小新B 於 17-7-24 12:22 編輯

我都係同樣問題,幾年無用過而家應該係粒電壞左,最後你點解決?去配返新電池嗎?


男爵府

積分: 6189


3#
發表於 17-7-24 12:28 |只看該作者
回覆 小新B 的帖子

我無買新電啊, 因為唔確定新電係咪一定有用, 成800蚊一舊, 我照就咁差住電用, 另外買左部二手乾電機出街/放公司用


子爵府

積分: 11159

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 17-7-24 14:33 |只看該作者
laibebemama 發表於 17-7-24 12:28
回覆 小新B 的帖子

我無買新電啊, 因為唔確定新電係咪一定有用, 成800蚊一舊, 我照就咁差住電用, 另外買左 ...

8舊水真係貴啊~唔該哂你啊


大宅

積分: 1563


5#
發表於 17-7-25 07:47 |只看該作者

回覆樓主

你試下叉佢廿四小時先,好似新機買返嚟咁叉!我之前試過就得既!


男爵府

積分: 6189


6#
發表於 17-7-25 08:23 |只看該作者
chungmei1207 發表於 17-7-25 07:47
你試下叉佢廿四小時先,好似新機買返嚟咁叉!我之前試過就得既!

已經試過了(emoji)


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo