母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 337


1#
發表於 17-7-16 09:39 |只看該作者
埋身好辛苦,仲要有時埋完身唔瞓, 唔夠要補粉,好似冇啜過咁
想泵出黎俾bb食, 3個鐘一次,但如果撞正bb食奶時間, 應該泵定俾佢啜。。。
我泵出黎都唔夠佢一餐。。。


珍珠宮

積分: 31960

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


2#
發表於 17-7-17 00:18 |只看該作者

回覆樓主

埋身一定比泵方便,又唔洗洗野唔洗消毒
有d 媽媽會覺得自己唔夠奶,其實多埋身係最快最好既上奶方法(當然要bb食得咀形),加油呀
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 2174


3#
發表於 17-7-21 01:36 |只看該作者

回覆樓主:

同意,埋身唔洗洗咁多嘢。同埋泵泵吓喊嘅話好似仲哩hea

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo