母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 362


1#
發表於 17-7-21 17:03 |只看該作者
我係一心想做到全人奶,但先生又話俾人奶定奶粉都無咩所謂,至於奶奶就成日都話:覺得奶粉已經好好,反而係咁講人奶嘅唔好處,例如:媽媽皮膚或食得唔清就會令到bb出濕疹等等,請問是真的嗎?
我知道bb食慣左奶粉就可能唔會想食人奶(好似),真係好怕奶奶會係咁沖奶粉俾佢(特別係我番工個時

餵人奶係需要家人支持,但我覺得我好似完全得唔到咁


男爵府

積分: 6392


2#
發表於 17-7-21 18:23 |只看該作者

回覆樓主

堅持!人奶係最好嘅,只要你自己想而且夠人奶就唔好輕易動搖!總之自己餵到時就餵左人奶先,自己唔喺屋企就難d控制!
你先洗你老公腦,再由佢洗你奶奶腦!
人奶有嘅抗體同營養,係奶粉仲未做到嘅,而且人奶為每個BB度身訂造,營養隨BB唔同成長階段而變化,呢d奶粉都係做唔到


大宅

積分: 4383


3#
發表於 17-7-21 21:27 |只看該作者

回覆樓主:

人奶vs奶粉
Screenshot_2017-07-08-21-17-03.JPEG


男爵府

積分: 6392


4#
發表於 17-7-21 21:39 |只看該作者
coola 發表於 17-7-21 21:27
人奶vs奶粉

張相好蒙,我想詳細睇呀,邊度可以睇到?


大宅

積分: 4383


5#
發表於 17-7-21 21:44 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-21 21:39
張相好蒙,我想詳細睇呀,邊度可以睇到?

http://cn.lll-hk.org/pamphlets.html


複式洋房

積分: 362


6#
發表於 17-7-22 14:20 |只看該作者
咁想請教一下,依家餵人奶仲需唔需要戒到好清?我睇到依家好多媽媽都無
餵人奶係坐月時期係咪唔好食得太多補品?會傳左落啲奶度令bb都躁熱?

有啲咩係收奶食品要避開唔食?

謝謝


男爵府

積分: 6392


7#
發表於 17-7-22 16:51 |只看該作者
tantan1130 發表於 17-7-22 14:20
咁想請教一下,依家餵人奶仲需唔需要戒到好清?我睇到依家好多媽媽都無
餵人奶係坐月時期係咪唔好食得太多 ...

我係坐月時就戒口戒清,唔食生冷嘢,牛海鮮都唔食。
2個月多少少我就照常食嘢,薯片汽水雪糕全部有食,但適可而止。
我問過醫生,佢話其實你食完d野去到d奶已經得返好少,唔會對BB有太大影響。

收奶嘢就要避
韮菜,乳鴿,淡豆豉⋯你上網自己睇下

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo