母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 367


1#
發表於 17-7-22 09:21 |只看該作者
如果泵人奶落樽,奶樽未乾仲有少少水錦怕唔怕?


大宅

積分: 2028


2#
發表於 17-7-22 16:36 |只看該作者
kcac 發表於 17-7-22 09:21
如果泵人奶落樽,奶樽未乾仲有少少水錦怕唔怕?

我都有哩個疑問,不過我姑奶話唔怕,因為d樽都係綠過滾水,滾水係飲得嘅,佢泵左年幾人奶,都係咁,啊B食左無問題(emoji)


複式洋房

積分: 367


3#
發表於 17-7-22 17:57 |只看該作者
CherryWong715 發表於 17-7-22 16:36
我都有哩個疑問,不過我姑奶話唔怕,因為d樽都係綠過滾水,滾水係飲得嘅,佢泵左年幾人奶,都係咁,啊B食 ...

我暫時食了一個月都沒問題,但打算整冰奶又有d驚驚地


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 17-7-23 02:23 |只看該作者
kcac 發表於 17-7-22 09:21
如果泵人奶落樽,奶樽未乾仲有少少水錦怕唔怕?

唔好 。


別墅

積分: 537


5#
發表於 17-7-23 13:38 |只看該作者

回覆樓主:

steam完有d水珠,我都係照用,so far阿b食左無咩問題

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo