美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 2460


1#
發表於 23-10-11 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


2#
發表於 23-10-11 18:06 |只看該作者
leecting 發表於 23-10-11 16:10
其實我一直都未敢嘗試,
怕太笠會難吸收or生粒粒,
但呢兩年可能真係年紀大咗,

有用haba油 平平地又幾好用


瑪瑙宮

積分: 138580

馬年勳章


3#
發表於 23-10-11 18:31 |只看該作者

回覆樓主:

以前都會覺得用油會起粒粒, 原來係錯的,要睇油品質。
現在1年365日都用油, 完全無問題, 反而皮膚唔乾有光澤添。


珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 23-10-11 22:39 |只看該作者
秋冬會用呀


男爵府

積分: 8555


5#
發表於 23-10-12 11:01 |只看該作者

回覆樓主:

Dr.wu既油,好用嗎?


複式洋房

積分: 444


6#
發表於 23-10-12 11:35 |只看該作者
回覆 leecting 的帖子

我都覺得開始要用油,因為真係越來越乾要開始用油


禁止訪問

積分: 1401


7#
發表於 23-10-13 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1401


8#
發表於 23-10-13 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138580

馬年勳章


9#
發表於 23-10-13 15:42 |只看該作者
wtwwwg 發表於 23-10-13 13:45
咁你真係要試下double serum
呢支都真係打破咗我對油類skincare既睇法
佢係用水+油既配方,一支就做到保濕 ...

老實, 一般, 油唔夠分子細, 又重香味。


禁止訪問

積分: 2222


10#
發表於 23-10-13 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138580

馬年勳章


11#
發表於 23-10-13 18:38 |只看該作者
kwokmanya 發表於 23-10-13 18:23
但我又幾鐘意double serum陣香味,聞落幾舒服
而且我keep住用皮膚係好咗,不過skincare都係睇夾唔 ...

我用慣靚油, 呢個牌子唔算
一pat油, 吸收得慢
仲有人工香味, 幾難頂吓。


男爵府

積分: 5460


12#
發表於 23-10-15 07:37 |只看該作者
wtwwwg 發表於 23-10-13 13:45
咁你真係要試下double serum
呢支都真係打破咗我對油類skincare既睇法
佢係用水+油既配方,一支就做到保濕 ...

用完double serum之後搽邊隻cream?


男爵府

積分: 5460


13#
發表於 23-10-15 07:37 |只看該作者
kwokmanya 發表於 23-10-13 18:23
但我又幾鐘意double serum陣香味,聞落幾舒服
而且我keep住用皮膚係好咗,不過skincare都係睇夾唔 ...

用完double serum之後搽邊隻cream?


男爵府

積分: 7289


14#
發表於 23-10-15 09:51 |只看該作者
cbeyond 發表於 23-10-13 18:38
我用慣靚油, 呢個牌子唔算
一pat油, 吸收得慢
仲有人工香味, 幾難頂吓。

請問有邊隻油推介,thank you


禁止訪問

積分: 1401


15#
發表於 23-10-16 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 969


16#
發表於 23-10-17 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5642


17#
發表於 23-11-16 06:50 |只看該作者
cbeyond 發表於 23-10-11 18:31
以前都會覺得用油會起粒粒, 原來係錯的,要睇油品質。
現在1年365日都用油, 完全無問題, 反而皮膚唔乾有 ...

請問你用邊隻油?thx


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


18#
發表於 23-11-16 15:26 |只看該作者

回覆樓主:

Double serum,我已經用手掌熱咗推開嚟用,但係都覺得好厚,爆曬瘡

我用 YSL Or rouge 精華油、Dior Prestige serum、Elizabeth arden 金粒、Loccitane 蠟菊 serum都無呢個問題~


複式洋房

積分: 258


19#
發表於 23-11-17 16:27 |只看該作者
beuti 皇妃油好唔好用? 之前用開的無得係香港買, 要轉另一隻


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 23-11-18 10:13 |只看該作者
本帖最後由 baby_happy 於 23-11-18 10:15 編輯
2015年1月媽 發表於 23-10-12 11:01
Dr.wu既油,好用嗎?

好好用,角鯊x油咁上下名,萬靈都有得試,啱啱搽有dd油嘅感覺,過10分鐘後,一d都唔油,完全唔覺得油,但皮膚軟滑咗。比起Haba更易吸收。
而Clarins double serums我就覺得太油,吸收唔到。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo