爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 15-8-20 23:26 |只看該作者
呢度有冇健身爸爸?




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 15-8-20 23:27 |只看該作者

回覆:健身揮手區

大家交流一下




民房

積分: 16


3#
發表於 15-8-22 14:49 |只看該作者
以前係YAho0 拍賣 買左2個 各25KG既啞鈴黎跟y0utube 教學黎玩
唔食奶粉均衡飲食由130磅->150磅 (175cm高)
岩岩做左爸爸之後已經2個月無操過


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 15-8-22 20:42 |只看該作者

引用:以前係YAho0++拍賣+買左2個+各25KG既啞鈴黎

原帖由 亨利王子 於 15-08-22 發表
以前係YAho0 拍賣 買左2個 各25KG既啞鈴黎跟y0utube 教學黎玩
唔食奶粉均衡飲食由130磅->150磅 (175cm高) ...
仲以為冇人有興趣回?
咁你只係屋企玩?
我好耐之前玩過,之後放枽左, 最近玩番一個月!





禁止訪問

積分: 1356


5#
發表於 15-8-23 02:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7278


6#
發表於 15-8-23 07:36 |只看該作者

回覆:健身揮手區

生仔前,一星期keep住做三日,外加跑步行山。

生左第一、第二個後,六年加埋唔夠十次。

第二個今年讀n班,希望多番啲時間做

我仲keep住加記個會藉,一年599, 白交左四年,希望來年冇白交




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 15-8-23 10:18 |只看該作者

引用:生仔前,一星期keep住做三日,外加跑步行山

原帖由 sorman 於 15-08-23 發表
生仔前,一星期keep住做三日,外加跑步行山。

生左第一、第二個後,六年加埋唔夠十次。
一年599咁平?




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


8#
發表於 15-8-23 10:20 |只看該作者

引用:好想玩,冇恆心

原帖由 豬小子 於 15-08-23 發表
好想玩,冇恆心
未玩過? 其實做gym要搵d動力




複式洋房

積分: 456


9#
發表於 15-8-23 12:11 |只看該作者

回覆:健身揮手區

我都36歲,多數係屋企做,其實男人都要keep 架,但恆心呢樣嘢真係好緊要架




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 15-8-23 13:46 |只看該作者

引用:我都36歲,多數係屋企做,其實男人都要keep

原帖由 Jasontc 於 15-08-23 發表
我都36歲,多數係屋企做,其實男人都要keep 架,但恆心呢樣嘢真係好緊要架



...
好忍同男人都要,你係屋企點玩法?




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 15-8-23 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jasontc+於+15-08-23+發表我

原帖由 hohobma 於 15-08-23 發表
好忍同男人都要,你係屋企點玩法?
係認同至啱!




洋房

積分: 46


12#
發表於 15-8-24 15:56 |只看該作者
係LCSD度做JA WOR


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 15-8-24 16:06 |只看該作者

引用:係LCSD度做JA+WOR

原帖由 wsywong 於 15-08-24 發表
係LCSD度做JA WOR
LCSD?




洋房

積分: 46


14#
發表於 15-8-24 18:53 |只看該作者

回覆:hohobma 的帖子

康文呀


複式洋房

積分: 107


15#
發表於 15-8-24 20:29 |只看該作者
一星期最少2次做GYM, 通常去3次的...
一星期最少一次練跑 ....大約6K到....


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 15-8-24 20:30 |只看該作者

引用:康文呀

原帖由 wsywong 於 15-08-24 發表
康文呀
其實康文好吾好,會吾會多人玩吾到!




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 15-8-24 20:31 |只看該作者

引用:一星期最少2次做GYM,+通常去3次的...一星期

原帖由 f345 於 15-08-24 發表
一星期最少2次做GYM, 通常去3次的...
一星期最少一次練跑 ....大約6K到....
咁你都應該幾fit!




複式洋房

積分: 107


18#
發表於 15-8-24 22:24 |只看該作者
回覆 hohobma 的帖子

去BOAT TRIP既時候...D囡囡好鐘意同你玩架....到時你就覺得一切辛苦都值


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


19#
發表於 15-8-24 22:57 |只看該作者

引用:回覆+hohobma+的帖子去BOAT+TRIP既時候...D

原帖由 f345 於 15-08-24 發表
回覆 hohobma 的帖子

去BOAT TRIP既時候...D囡囡好鐘意同你玩架....到時你就覺得一切辛苦都值 ...
我去到gym有部機都吾知點玩, 玩元又冇feel! 想請教下你、嗰部機係練腹既,坐系度玩,有個圓筒形物體係心口位置,然後卷腹同時將佢推向下的!可以分享下心得嗎?




複式洋房

積分: 107


20#
發表於 15-8-24 23:29 |只看該作者
Seat位我調教4號,慢落,落到有feel既時候就停係度4-5秒,再慢上,total 4 set ...8下一set

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo