母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1367


1#
發表於 17-7-6 01:31 |只看該作者
如題。全泵媽,泵出來見到上層脂肪比例好少,下層水漸大部分,比例大概1:10左右,可以點提高脂肪比例?請問其他人奶媽媽你地奶水同脂肪比例係幾多?謝謝!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-7-6 20:17 |只看該作者
天氣熱, d 奶係水d, 俾bb 解渴. 所以唔駛刻意去改變, 你個身體會調較最好既配方俾bb.


大宅

積分: 2325


3#
發表於 17-7-15 23:44 |只看該作者
BlossomAlmond 發表於 17-7-6 01:31
如題。全泵媽,泵出來見到上層脂肪比例好少,下層水漸大部分,比例大概1:10左右,可以點提高脂肪比例?請問 ...

飲多d湯,我煲蓮藕花生豬手章魚湯,勁多奶又多奶脂


大宅

積分: 1136


4#
發表於 17-7-16 06:50 |只看該作者

回覆樓主:

食豬手,食完會好勁


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo