happyikk 發表於 22-2-3 09:15 
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...
$5,000 點會儲唔到錢?
按理財金字塔,先儲一筆應急現金,之後便可作投資。
對於投資,我的經驗是最好月供基金(不要買有年期限制的,不要買投資相連壽險)。
基金有不同風險的基金,回報高,風險大;回報低,風險小,無人提,未必知。不同的金融機構收費也有差異。
投資有風險,若要沒有風險,則我只認識儲蓄保險(沒有投資風險,但有流動性風險,我自己唔會買)。
如果有強積金戶口,也可作特別自願性供款。
如果無強積金戶口,搵份工返就會有。
特別自願性供款分兩款,一款隨時可提取,但無得扣稅;一款可以扣稅,但要 65 歲才可提取。
$14,000 x 12 = $168,000,稅好少,可能夫妻合併報稅着數啲。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。