家庭理財

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   5


大宅

積分: 1633


1#
發表於 22-2-3 09:15 |只看該作者
本帖最後由 happyikk 於 22-2-3 09:17 編輯

在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費大多數佢出飲全人奶,當中好多物資都係朋友比我,主要開支除咗坐月請陪月外都已經無乜,但佢死都唔肯加我少少,因我扣埋必需開支淨得果5千蚊一個月儲唔到錢,對於我黎講儲唔到錢好無安全感。近日有朋友問我想唔想返工,人工14k,我同老公傾我返唔返工好,佢話無所謂叫我搵錢幫補下,但搵人湊bb要7-8k,老公話想我係比我果10000萬到一人比一半去比人湊仔,如果要佢比晒佢覺得唔公平。繼下篇


大宅

積分: 1633


2#
發表於 22-2-3 09:15 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

我好唔明點解係你想生仔用10k去控制我,我買野都要就住,依家我搵得果14k你就叫我拎錢出嚟幫補,我心好唔舒服,你估我想放低bb去搵錢,叫你加錢又問點解覺得自己比好多,在職的你係點樣分配錢去湊bb,才想聽下你哋點安排,感謝


大宅

積分: 3336


3#
發表於 22-2-3 10:39 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
我好唔明點解係你想生仔用10k去控制我,我買野都要就住,依家我搵得果14k你就叫我拎錢出嚟幫補,我心好唔 ...

只否每月開支要6萬?


侯爵府

積分: 24622


4#
發表於 22-2-3 11:10 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...


$5,000 點會儲唔到錢?
按理財金字塔,先儲一筆應急現金,之後便可作投資。
對於投資,我的經驗是最好月供基金(不要買有年期限制的,不要買投資相連壽險)。
基金有不同風險的基金,回報高,風險大;回報低,風險小,無人提,未必知。不同的金融機構收費也有差異。
投資有風險,若要沒有風險,則我只認識儲蓄保險(沒有投資風險,但有流動性風險,我自己唔會買)。
如果有強積金戶口,也可作特別自願性供款。
如果無強積金戶口,搵份工返就會有。
特別自願性供款分兩款,一款隨時可提取,但無得扣稅;一款可以扣稅,但要 65 歲才可提取。
$14,000 x 12 = $168,000,稅好少,可能夫妻合併報稅着數啲。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1633


5#
發表於 22-2-3 11:53 |只看該作者
mingcheng 發表於 22-2-3 10:39
只否每月開支要6萬?

係,大概呢個數


大宅

積分: 1633


6#
發表於 22-2-3 11:56 |只看該作者
choyki 發表於 22-2-3 11:10
$5,000 點會儲唔到錢?
按理財金字塔,先儲一筆應急現金,之後便可作投資。
對於投資,我的經驗是最好月 ...

唔好玩啦,拎埋去儲我一日我重可以點用,出街買下野食都要錢,買件衫比阿b同自己都要就住,百零蚊一日點洗今時今日


大宅

積分: 3336


7#
發表於 22-2-3 12:04 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 11:53
係,大概呢個數

支出方面有冇可能慳啲


男爵府

積分: 9204


8#
發表於 22-2-3 12:21 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

你先生搵8萬,開支6萬,浄2萬,再俾1萬你,即係佢都係得1萬。我有冇理解錯?如果係咁又好難要求佢再加俾你。6萬家庭開支冇包括你嘅開支?如果已包,佢俾你1萬係可以儲起哂。


子爵府

積分: 11913


9#
發表於 22-2-3 12:54 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

本帖最後由 PandaVV 於 22-2-4 21:27 編輯

樓主, 你是否了解6萬元的固定開支是什麼? 除了水/電/煤/差管/地租,供樓(租樓)和比$雙方父母, 是否有其他必須開支?

如果你老公大部份的家庭開支已經是他支付了, 有1萬元係比你, 已經很好了.

你自己花費5千, 储也5千. 已經比很多Jm 幸福了.


大宅

積分: 1633


10#
發表於 22-2-3 15:52 |只看該作者
20080909 發表於 22-2-3 12:21
你先生搵8萬,開支6萬,浄2萬,再俾1萬你,即係佢都係得1萬。我有冇理解錯?如果係咁又好難要求佢再加俾你 ...

其實佢唔止8萬,可能9萬幾,我已扣除佢所有開支,包括比我嘅錢,但我10k係保險+比屋企,淨5k,未有得儲


大宅

積分: 1633


11#
發表於 22-2-3 15:54 |只看該作者
PandaVV 發表於 22-2-3 12:54
本帖最後由 PandaVV 於 22-2-3 12:57 編輯

樓主, 你是否了解6萬元的固定開支是什麼? 除了水/電/煤/差 ...

已扣除了,我主要係想知,如果我返工,應該點分配比阿b ge費用?


伯爵府

積分: 19760


12#
發表於 22-2-3 16:40 |只看該作者
要供樓?冇奶油一個月用6萬


男爵府

積分: 6662


13#
發表於 22-2-3 17:59 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 15:54
已扣除了,我主要係想知,如果我返工,應該點分配比阿b ge費用?

人工14k自己袋,另c6比5k你

屋企所有開支c6比

我覺得可以接受,返工仲有5k零用


水晶宮

積分: 59160

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 22-2-3 19:50 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

如果你老公真係只剩下$10000比自己,佢算係咁,我覺得你完全唔體諒老公。


子爵府

積分: 11913


15#
發表於 22-2-3 21:10 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 15:54
已扣除了,我主要係想知,如果我返工,應該點分配比阿b ge費用?

本帖最後由 PandaVV 於 22-2-4 21:36 編輯

如果你真係要計算得清清楚楚, 將所有亞B的洗費, 全部除2, 夫婦一人一半.

你老公雖然收入高, 但負擔家庭開的比例也很大, 另外他也要留$交稅 和自己的日常生活使費(車費/早餐/午餐), 最平也要$100/日, 25天都起碼$2500. 另外, 交稅要連同預缴部分, 要近15萬左右,
如果平均每個月由人工扣起, 最少也要$1萬,也要有儲蓄以防將來特發開支.

樓主, 你有沒有睇你老公每年要交多少稅?

(我用你給的月入, 叫我老公用最底免稅額, 即2大人1小朋友去計算入息税, 因為我老公係會計)


子爵府

積分: 13489


16#
發表於 22-2-3 22:36 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

比你10k包咩?定純零用錢?


珍珠宮

積分: 34139


17#
發表於 22-2-3 22:53 |只看該作者
如果佢出所有開支,再比1萬零用你,咁其實好難加比你wor!
假設請人湊8000,應該係2萬+1.4萬-8000,淨低果d再兩個平分,你覺得合理嗎?


珍珠宮

積分: 49702


18#
發表於 22-2-4 00:23 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

無理解錯係你c6搵80k+,其中扣60k必要開支,另外比10k你要交保險同長老家用剩5k,而你老公剩下10k
先講一個家庭搵既錢夠曬開支底下,男方留下10k交稅同儲蓄,我個人覺得好合理,而唯有你自己慳些少
但你覺得老公搵80k+都係比得10k你,你唔夠,你便想去做野想搵多14k,佢又要比少5k你,所以你覺得唔舒服,呢一點只能講認命,男人搵得多唔代表肯比你架
最後答番你,我ftw,家用夠比開支同個人洗費,另外再有剩儲低,但我呢個個案,唔普遍架
你而家甘都好好架啦,就算佢要扣你5k都合理既,我好多朋友開支都一人一半 ,你好過好多人,唔好太執着,兩公婆成日講錢好傷感情


大宅

積分: 1633


19#
發表於 22-2-4 00:26 |只看該作者
alicewong18 發表於 22-2-3 16:40
要供樓?冇奶油一個月用6萬

供樓比屋企,我重有供其他野


子爵府

積分: 11913


20#
發表於 22-2-4 00:40 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-4 00:26
供樓比屋企,我重有供其他野

本帖最後由 PandaVV 於 22-2-4 00:44 編輯

如果把所有$交你管, 包括你老公的所有費用(交稅/儲蓄), 你有沒有信心可以每個月儲到多d$?

我有朋友真係, 老公把所有$交比老婆管, 老婆將所有開支列出來, 全屋所有要$都交比老婆去交$, 老公要知道戶口有幾$, 個老婆要答到比老公知. 因為老公做生意, 隨時要找數比人.

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo