爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   8


民房

積分: 20


1#
發表於 15-8-14 18:12 |只看該作者
買2手車入門
1, 簡車

,最好簡5年左右車, 貪佢唔洗驗,如果正常 1年揸2萬5千左右KM,12萬米數都可能用多2至3年。當我買部10年smart,佢2手價可以點計,當年車價9萬,新車落地7折,之後每年9折, 90000 X 0.7 X 0.9 X 0.9 X 0.9 X 0.9
=42000
咁我最多會比5萬,人地賣車都要食飯
3手就乘0.8 4手就乘0.7

2,養車
-去政府合署轉名1千幾百
-牌費 1500cc 1年4千 2500cc 要5千8
-買保險 3保 3千至5千一年
-停車場 每月 爛地1千5至2千
1000+4000+3500+1800×12=3萬
1年3萬 1個月2千5 1日就80
姐係你唔用車每日最少比佢吸左你$80

3,揸車
掛個p牌同新手上路,D老手最多笑下你,唔會點蝦你既

4,保養
如果冇相熟車房,可以去土瓜灣 木廠街 果幾條龍虎鳳街行下,如果有你果款車未入去同個師傅吹下水

以下就係我既問題
老婆第1胎13wk
我以家要做D咩?大家幫BB改名用左幾耐?
以家13wk用左萬5蚊左右,到生出黎用多5萬夠唔夠係私家醫院?
食左十幾年煙,B仔出世後大家係定行開食?
多謝指教


別墅

積分: 651


2#
發表於 15-8-14 22:16 |只看該作者

引用:買2手車入門1,+簡車,最好簡5年左右車,+貪

原帖由 RushNRun 於 15-08-14 發表
買2手車入門
1, 簡車
我好欣賞你個post...好爸爸...
第一樣嘢...買carseat
第二樣嘢...就係每次產檢都最好陪老婆...因為每次檢查都好似過關咁...過完一關又一關...例如8wks 要睇吓有無心跳...12wks要度neck皮厚度...23-24wks 要照結構...唔記得幾多wks 要check 初期唐氏同中期唐氏...又要飲糖水睇吓有無孕振糖尿等等...所以做媽媽嘅係好大pressure 架...仲要聽埋三姑六婆講咩食得咩唔食得...更要聽埋同事朋友每日的友善嘅問候...我估會煩到真係想死...
第三樣嘢就好難講,生仔費用好睇跟咩醫生...因為好多醫生都會係唔同醫院掛診...例如某醫生接生費/手術費3萬咁講,佢去邊間醫院同你太太接生都會唔同...以我太太為例...睇開私家醫生...粗略計用左大約萬五左右...醫生費加埋去法國開刀大約5萬幾...一共用左大約7萬到...其實可能唔止...因為你可能仲要買bb車/床/好多好多...希望解答到你少少...
好到我問返你...xddd...照你咁講...一部15萬嘅車我係第4手嘅話...咪得返15萬x0.7x0.9^9x0.6?




別墅

積分: 651


3#
發表於 15-8-14 22:20 |只看該作者

引用:買2手車入門1,+簡車,最好簡5年左右車,+貪

原帖由 RushNRun 於 15-08-14 發表
買2手車入門
1, 簡車
原來仲有2個問題未答你...改名真係好煩...我改左成年...上網睇又有...參考電視劇又有...諗住搵人改又諗過(最後無去)...最後都係自己改...
同埋緊係介啦...對你對太太對bb對社會對地球都好...除左對煙產商唔好之外...我都諗唔到有咩唔好...btw...我無吸煙的:)




民房

積分: 20


4#
發表於 15-8-15 14:13 |只看該作者

回覆:WaleiBaBa 的帖子

當佢10年車4手
新車15萬
150000×0.7 = 2手
150000×0.7×0.8 =3手
150000×0.7×0.8×0.7=4手
大約5萬8



大宅

積分: 2329


5#
發表於 15-8-16 08:54 |只看該作者

回覆:新人帖 比買車新手爸爸少少心得 再有多多問題

而家啲二手車好多都冇一年10%既跌幅, 我買過三部車, 第一部日產March , 買入時十年車第五手, 揸左差不多一年, 一樣價錢平手賣出。第二部係Honda Jazz , 買入時七年車第三手, 揸左兩年半, 大约買入價85% 賣出。現在揸toyota sienta, 七年車 , 揸左大半年, 我幾肯定用買入價好快可以賣出。 我覺得宜家揸車人多左, 二手車需求大, 二手車既折讓空間细左好多


男爵府

積分: 8466


6#
發表於 15-8-16 18:36 |只看該作者
回覆 RushNRun 的帖子

1. 知道性別後可以開始諗改名,改名呢樣嘢咁大個人自己諗啦;都就嚟做人老豆咯,自己小朋友改名有咩要考慮唔係諗唔通吓話?
2. 私家醫院生:睇你有無打算一路 keep 住睇私家醫生產檢,你預一次 $1,500 - $2,000 走唔甩;照乜照物就加多一千幾百,私家醫生呢條數你預$10,000-$15,000; 私家醫院順產生住四人房計你預$50,000 應該勉強夠;如有乜突發條數可以好襟計;建議真係預定多一畢或諗定後著...

3. 我就戒唔甩嘞,喺屋企盡量少抽;就算抽都會喺工作平台抽,仲要廚房位開盡抽氣...

最後建議,如果閒錢唔多;建議真係留多啲預算比小朋友果邊,因為好多嘢未必你預期咁順利,突發起上嚟想駛少啲都唔得,加上小朋友剛出生好多錢要駛、好多嘢要買... 如果我係你,先唔考慮買車,等小朋友出世後安定晒先再諗...


大宅

積分: 1920


7#
發表於 15-8-17 13:26 |只看該作者
我身為人媽咪...等我答O下你先

1. 我之前都同老公自己諗名....開頭冇咩頭緒, 可能仲有時間
去到真係就生, 先有D想法...最後兩個諗O左幾個, 再俾老爺奶奶同DADDY MUMMY 睇O下好唔好
我建議你先諗O下有冇咩中文字你想用, 或者你想個名有咩意思..再慢慢諗O下有咩中文字可以有咁o既意思
2. 我自己都係私家政府兩邊檢查, 最後O係私家開刀...
老實你13WK要$15K, 係咪做o左T21 OR NIFFY.? 因為出面私家睇...一般$700-$1000連ULTRA SOUND..咁頭排會睇密D//...應該兩星期一次...過O左12WKS正常就每月一次....去到28WK又會變番2WEEKS...好似係咁
20-14WK期間耍去做結構..約$2-3K
至於生BB...就好睇個醫生收幾多...你預醫院收你$23K左右, 之後加醫生費, 巡房費, 麻醉師費, 同禿科醫生巡房費...我醫生收我好平..我就$46K左右
3. 最好戒啦....懷孕同BB都唔應該吸到2手煙


大宅

積分: 2329


8#
發表於 15-8-17 23:28 |只看該作者

回覆:新人帖 比買車新手爸爸少少心得 再有多多問題

1. 改名真係最難既事, 我同太太大约由三個月開始唸, 中間改左好多次, 最後定左一個心水字 再俾師傅批命同埋suggest 一啲组合啱bb八字
2. for 你參考, 我太太上年九月在仁安生, 母女都冇特別野, 計埋deposit , 醫院&醫生要五萬幾埋單


民房

積分: 20


9#
發表於 15-8-18 15:47 |只看該作者

回覆:renapapa 的帖子

因為自己字都唔識多隻睇左半本字典,諗左2個禮拜都要得一個字。D字一係睇左唔識讀,一係讀完唔識寫


別墅

積分: 758


10#
發表於 15-8-18 17:22 |只看該作者
改名..我地都係自己改 叫叫下就順口


大宅

積分: 1560


11#
發表於 15-8-18 21:55 |只看該作者

引用:買2手車入門1, 簡車,最好簡5年左右車, 貪

原帖由 RushNRun 於 15-08-14 發表
買2手車入門
1, 簡車
你對車有研究?


禁止訪問

積分: 1592


12#
發表於 15-8-19 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 20


13#
發表於 15-8-20 19:59 |只看該作者

回覆:makkielau 的帖子

第1關唐氏3.3肥左,之後去左做梁泳琪又話正常
又要去搵錢養化骨龍^^


別墅

積分: 651


14#
發表於 15-8-21 10:29 |只看該作者

引用:第1關唐氏3.3肥左,之後去左做梁泳琪又話正

原帖由 RushNRun 於 15-08-20 發表
第1關唐氏3.3肥左,之後去左做梁泳琪又話正常
又要去搵錢養化骨龍^^





男爵府

積分: 8466


15#
發表於 15-8-21 10:58 |只看該作者
回覆 RushNRun 的帖子

唔想煩, 搵 C 傅改囉, 佢會比幾個選擇你, 你自己再決定...


男爵府

積分: 7133


16#
發表於 15-8-23 19:13 |只看該作者
回覆 RushNRun 的帖子

I gave birth in private hospital in 2013, used about 3xxxx. Natural birth.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo