爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 33


1#
發表於 15-8-23 23:12 |只看該作者
老公新hiace 落地2個月,被人撞到側門凹左,側面由司機位到近油缸位有花, 對方寫咗張紙應承會負責, 但要先報價, 咁是否要先通知保險嗎? 去普通車房報價還是返原廠報價呢?請各位師兄幫忙給一點意見


男爵府

積分: 8466


2#
發表於 15-8-23 23:53 |只看該作者
回覆 JANETWONGS 的帖子

聯絡咗對家未?對家態度如何?
兩個月新車照正路一定係番原廠整,不過對家如果話要報價先咁即係對價錢好敏感;如果比我,我會先去警署備案,備咗案都可以「私了」。

萬一對家嫌番原廠整貴,就同警方講和解唔到,佢地會跟進,對家有機會被檢控扣分加賠償,但就有排搞...

最好同對家傾到「私了」,一來佢唔駛扣分罰款、二來索償比較快,一家便宜兩家著;但如果報價貴對方決定報佢自己份保險嚟賠比你就一定要等官判咗先,無一年半載唔駛諗...

如果無記錯,報警備案有時限,過咗唔知幾耐就唔得,所以事不宜遲。


洋房

積分: 33


3#
發表於 15-8-24 23:07 |只看該作者
本帖最後由 JANETWONGS 於 15-8-24 23:08 編輯

謝謝回覆, 已報警, 車已送去原廠等報價中, 不過對家應不會私了, 應要CLAIM 保險

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo