爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1138


1#
發表於 15-8-25 04:48 |只看該作者
有次我坐朋友車,佢架車係1999年份嘅benz A190,有次行行下高速,個錶板突然一停閃著左兩盞黃色警示燈,一盞圖示係顯示英文ABS,而另一盞圖示顯示英文是BAS ESP,之後我朋友便連忙停埋一邊,嘗試熄匙再開,但點知已撻唔著無晒反應,連錶板上的圖示燈也沒有,冷氣開不到,但仍然有車頭燈同尾燈,之後我朋友就叫了拖車拖了部車走,然後車房啲人話用電腦試過check過,話士必子出現問題所以無電到,要換過個,換完之後就再睇下有無電到著唔著到車?再檢查下其他有無問題?然後到了另一日,車房啲人同我朋友講話換左個士必子有電到了,但都係著唔到車,話可能係塊行車電腦板出現問題,要換過塊,之後我朋友當然又聽個師父講比錢換過塊拉,到最後整晒所有,交車當日我朋友就叫埋我一齊去試下車,當時車是能正常開動,熄了匙後再撻也能著到車的,之後我朋友便揸一轉高速試試怎樣?點知在高速回程途中,又出現之前嘅問題,情況也是一模一樣的,但不相同的是今次我朋友並沒有泊在一邊停低熄匙,而是一直繼續開,開了一陣架車就沒了燈,就連車頭燈都沒了,但車仍然踩到油剎到制的,但我朋友感覺到每剎一次制,個軚盤就好像被鎖上咁的,一次比一次鎖得緊,就連轉彎也轉不到了,到最後我朋友唯有熄匙再重撻,但跟上次一樣,一樣再撻也撻不著車了,那我想問問為何會這樣的?同埋為何換過了行車電腦板但問題都存在的?那究竟是問題不是出現在行車電腦板上,還是車房沒有幫我換過塊行車電腦板呢?


大宅

積分: 1138


2#
發表於 15-8-25 04:49 |只看該作者

回覆:汽車咩原因會怎樣的

更正:是沒有幫我朋友換過塊行車電腦板呢?


子爵府

積分: 11589


3#
發表於 15-8-25 08:20 |只看該作者
Benz 有電腦板的很多車房也不懂修,返仁孚吧!


子爵府

積分: 11589


4#
發表於 15-8-25 08:23 |只看該作者
或是時候換車了。


伯爵府

積分: 19487


5#
發表於 15-8-25 09:28 |只看該作者
你朋友咁勇,鎖軚都儘去,重叫你陪


大宅

積分: 3505


6#
發表於 15-8-25 10:00 |只看該作者

回覆:汽車咩原因會怎樣的

16年車,整車仲貴過架車嘅價值,可能劏車係選擇之一。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo