母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2167

MommyPanel勳章


1#
發表於 17-5-16 13:58 |只看該作者
如題。不過我奶量唔多


禁止訪問

積分: 662


2#
發表於 17-5-16 20:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1115


3#
發表於 17-5-23 15:34 |只看該作者
我每次一邊泵到120ml,另一邊就餵飽bb,
全人奶已經六個月了,又唔食宵夜甜點及零食,但係一啲都冇瘦過囉


禁止訪問

積分: 507


4#
發表於 17-5-23 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 17-5-25 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Spongbabii 於 17-5-25 08:48 編輯

我覺得係頭三個月瘦得最快,我頭3個月係泵加有時半夜同朝早埋身


禁止訪問

積分: 16558


6#
發表於 17-5-26 03:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 17-5-26 09:19 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-26 03:44
我都係咁,都瘦到D,不過仲未返到生前的咁

我已經返到,不過個下腹鬆鬆地


複式洋房

積分: 338


8#
發表於 17-6-8 19:03 |只看該作者
wb128720 發表於 17-5-23 15:34
我每次一邊泵到120ml,另一邊就餵飽bb,
全人奶已經六個月了,又唔食宵夜甜點及零食,但係一啲都冇瘦過囉 ...

我一日兩餐,一餐麥皮,一餐飯,日日做運動都無輕過


大宅

積分: 1115


9#
發表於 17-6-8 19:30 |只看該作者
我全人奶六個月戒宵夜戒炸物戒甜食,冇輕仲增磅,好徬徨,一日三餐加幾個水果,小食都係食啲紫菜,紅棗,唉~都唔知點先瘦,而家59kg,陀b第二個月都只是47kg


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-6-8 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 364


11#
發表於 17-6-11 01:15 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-5-26 09:19
我已經返到,不過個下腹鬆鬆地

我全埋身五個月,無戒口,食好多,宵夜食糖水,無運動,去返哂生b前咁重喇。係個肚腩好多脂肪......


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 17-6-12 08:42 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-8 22:40
我而家都返到生之前既重量,不過個肚腩仲係好大,鬆鬆地.......完全唔覺自己身型同生之前一樣
...

近日發現個肚仔好似收細左d5知係咪錯覺


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 17-6-12 08:44 |只看該作者
77king 發表於 17-6-11 01:15
我全埋身五個月,無戒口,食好多,宵夜食糖水,無運動,去返哂生b前咁重喇。係個肚腩好多脂肪......
...

不過我係奶量需求無甘大果陣就開始食返少d野,廢事食大晒個胃
驚停人奶好易再肥返


禁止訪問

積分: 546


14#
發表於 17-6-12 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18952


15#
發表於 17-6-17 09:27 |只看該作者

回覆樓主

全人奶到10個月,由生時17x唔使半年就去返12x,冇做運動係咁食,我覺得餵人奶係瘦到嘅,因為一停就肥返啲,即刻要食少啲


複式洋房

積分: 400


16#
發表於 17-6-17 14:56 |只看該作者
減肥D人會3餐菜好慘架


大宅

積分: 1115


17#
發表於 17-6-23 08:51 |只看該作者
我全人奶七個月,不吃甜,不宵夜,不煎炸,都冇瘦過,激氣死。


大宅

積分: 1115


18#
發表於 17-6-23 08:52 |只看該作者
回覆 Ytfc 的帖子

第幾個月開始瘦?


伯爵府

積分: 18952


19#
發表於 17-6-23 15:49 |只看該作者
wb128720 發表於 17-6-23 08:52
回覆 Ytfc 的帖子

第幾個月開始瘦?

本帖最後由 Ytfc 於 17-6-23 15:50 編輯

一生完已經續步開始瘦,頭廿磅好快,不過去到14x磅時停咗一段頗長時間,都咪話唔驚,連我阿媽都叫我咪食咁多,如果真係停係14幾落唔返黎我真係會接受唔到自己


男爵府

積分: 6683


20#
發表於 17-6-23 22:40 |只看該作者
小林太bb 發表於 17-5-16 13:58
如題。不過我奶量唔多

第一胎,半人奶8個月都係無瘦過,而家第二胎就滿月,都係未瘦

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo