母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1427


1#
發表於 17-6-28 11:24 |只看該作者
BB二個月大,全埋身,而家就快要返工,請問邊隻冰袋好?


別墅

積分: 657


2#
發表於 17-6-28 21:36 |只看該作者

回覆樓主:

尿片冰種


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-6-29 10:28 |只看該作者
我買左fridge to go 果隻冰袋, 都幾OK
但平時返工懶貪快, 路程都係一個鐘左右, 我會就咁用個袋 (入面係銀色面果隻)裝住幾個冰包或者係藍色長方形, 返到公司放入雪櫃冰格, 放工先拎返出黎袋返D奶走。雖然而家天氣熱, 但返到公屋企都係冰凍既...


大宅

積分: 1427


4#
發表於 17-6-29 14:52 |只看該作者
Chirley 發表於 17-6-29 10:28
我買左fridge to go 果隻冰袋, 都幾OK
但平時返工懶貪快, 路程都係一個鐘左右, 我會就咁用個袋 (入面係銀色 ...

D奶直接放入雪櫃?唔怕d人手多多?


水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-6-29 17:15 |只看該作者
本帖最後由 Chirley 於 17-6-29 17:16 編輯
sophieMK 發表於 17-6-29 14:52
D奶直接放入雪櫃?唔怕d人手多多?

係呀我同另外兩個泵媽都係直接放入雪櫃有個櫃桶位到, 放入自己既膠袋入面,都唔怕D人手多既而且亦唔算好當眼, SO FAR我係公司都泵左差不多半年, 一直無事發生, 如果擔心就貼返張紙提下囉
雖然之前有單男同事偷奶既變態新聞, 但講真都唔係咁多人咁變態而又明目張膽到咁, 加上我公司都有1/3人既同事有小朋友既, 計埋我約有5個左右同事都係有新生BB, 大家都明白呢D係自然事, 所以我都係就咁放咖咋


大宅

積分: 2581


6#
發表於 17-7-8 11:16 |只看該作者
Chirley 發表於 17-6-29 10:28
我買左fridge to go 果隻冰袋, 都幾OK
但平時返工懶貪快, 路程都係一個鐘左右, 我會就咁用個袋 (入面係銀色 ...
fridge to go 果隻冰袋, 邊度有得買, 大約幾多錢?

bb展, 會唔會有得買?


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-7-10 09:59 |只看該作者
f10rence 發表於 17-7-8 11:16
fridge to go 果隻冰袋, 邊度有得買, 大約幾多錢?

bb展, 會唔會有得買?
我唔知BB 展有無得買, 你可以上網買, 佢會送上門, 或者去BB OUTLET 係旺角同銅鑼灣都有分店, 有9折, 可以上去望下睇下岩唔岩用, 不過未必個個SIZE有, 好似之前我去旺角買, 就無細SZIE


大宅

積分: 2581


8#
發表於 17-7-10 10:00 |只看該作者
回覆 Chirley 的帖子

Thanks!

點評

Chirley    發表於 17-7-10 10:02

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo