母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6735


1#
發表於 17-7-7 16:46 |只看該作者
阿B 6w now, 呢六個星期一直大部分時間都埋身餵,得十次左右用奶樽。一直都係富媽媽,餵完後仲可泵番150ml 左右。前兩日唔知係咪食左椰菜,開始收奶。

而家阿仔啜極都好似冇咁,用冰奶入奶樽又唔肯食,點可以極速上番?


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-7-7 17:14 |只看該作者
我d 奶都開始少左, 之前汞一轉都有6、7安,
而家有時少到得5安左右, 加上我汞少左轉,
存貨少左, 都怕之後唔夠,
有無試下飲多d水、奶之類?!
咁既情況下我都會好


別墅

積分: 958


3#
發表於 17-7-7 19:43 |只看該作者
都係勤力d 埋身刺激出奶
魚湯木瓜湯,也可以試吓多奶茶和黑豆茶


複式洋房

積分: 160


4#
發表於 17-7-8 16:09 |只看該作者

回覆樓主

我都想知,我細佬衣家就來六個月,我都覺得佢好似無之前咁飽,同埋我覺得個胸好似唔多漲,我係全職媽,同埋我細佬係肯食的,但係就好似唔漲同少奶咗,我已經一日飲成6隻500ml的水,仲要未計飲湯,我都想問點好?謝謝


伯爵府

積分: 17369


5#
發表於 17-7-9 21:52 |只看該作者
6w係咪b (猛長期)食多左
埋身飲夠水, 放題就得了

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo