母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 706


1#
發表於 17-7-7 19:29 |只看該作者
各位母乳媽媽,請問你地bb幾大先會帶佢一齊去旅行呀?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-7-8 04:38 |只看該作者
大仔8個月時移民, 我一個人帶住佢飛. 二仔三女係滿月時出門, 去車程約3個鐘既地方. 三女三個月大時返香港.


男爵府

積分: 7025


3#
發表於 17-7-8 11:15 |只看該作者

回覆樓主

滿月時去過澳門。五個半月就同佢去台灣。


別墅

積分: 706


4#
發表於 17-7-8 11:39 |只看該作者
bosch 發表於 17-7-8 04:38
大仔8個月時移民, 我一個人帶住佢飛. 二仔三女係滿月時出門, 去車程約3個鐘既地方. 三女三個月大時返香港 ...

一個人帶bb好厲害呀(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)
帶3個月大bb出門會唔會好吃力呀?


別墅

積分: 706


5#
發表於 17-7-8 11:41 |只看該作者
yuenyung1018 發表於 17-7-8 11:15
滿月時去過澳門。五個半月就同佢去台灣。

近近地去澳門試下都好喎,我bb未出世,但真係好想坐完月返工前帶埋bb出去行下放鬆下


子爵府

積分: 10607


6#
發表於 17-7-8 11:54 |只看該作者
Jumboma 發表於 17-7-8 11:41
近近地去澳門試下都好喎,我bb未出世,但真係好想坐完月返工前帶埋bb出去行下放鬆下
...

帶bb輕鬆唔到我上次帶7個月大仔去大阪,辛苦到我嘔泡泡


別墅

積分: 706


7#
發表於 17-7-8 12:02 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-7-8 11:54
帶bb輕鬆唔到我上次帶7個月大仔去大阪,辛苦到我嘔泡泡


都係人奶bb嗎?我聽d母乳媽媽講,話帶人奶b去會相對輕鬆d喎


子爵府

積分: 10607


8#
發表於 17-7-8 13:02 |只看該作者
Jumboma 發表於 17-7-8 12:02
都係人奶bb嗎?我聽d母乳媽媽講,話帶人奶b去會相對輕鬆d喎

兩個都係全人奶

初初開始餵成日feed on demand,你可以係屋企練習左用餵奶巾先,甘一巾走天涯就會方便好多


別墅

積分: 706


9#
發表於 17-7-8 13:03 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-7-8 13:02
兩個都係全人奶

初初開始餵成日feed on demand,你可以係屋企練習左用餵奶巾先,甘一巾走天涯就會方便好 ...

好!等bb出左世,我會努力試下先!thx~~~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 17-7-8 23:25 |只看該作者
Jumboma 發表於 17-7-8 11:39
一個人帶bb好厲害呀(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)
帶3個月大bb出門會唔會好吃力呀?
...

越細越方便, 因為bb 淨係食訓痾. 大左出門仲麻煩.

帶bb 出街要家人體諒同配合. 咁我去餵奶時, 老公可以睇住大b. 有時大家一齊搵餐廳坐, 佢地休息我可以餵奶.

有得揀都係覺得等bb 大少至出去好d. 始終要考慮當地衞生情況, 天氣, 醫療等等先. 滿月果兩次我揀去屋企附近既地方. 我住既地方唔駛打卡介苗針, 我要個女預早打左同埋等開始有效先至返香港.


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


11#
發表於 17-7-9 02:55 |只看該作者
我住海外,大女三個月大坐長途機回港探親。係越細越易搞,未加固時最爽,基本上只係帶ring sling, 片, 濕紙巾就可以出得門。


伯爵府

積分: 17369


12#
發表於 17-7-9 21:44 |只看該作者
mrs.cool 發表於 17-7-9 02:55
我住海外,大女三個月大坐長途機回港探親。係越細越易搞,未加固時最爽,基本上只係帶ring sling, 片, 濕紙 ...

冇錯。 十分同意
越細越方便坐機
但旅行如果病就越細越危險

而家我一個三歲一個4個月, 諗起要飛既話都好驚


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


13#
發表於 17-7-10 04:14 |只看該作者
rachel_tim 發表於 17-7-9 21:44
冇錯。 十分同意
越細越方便坐機
但旅行如果病就越細越危險
好老實,都係返香港我先敢咁細個坐長途!第二次飛已經係大女廿個月大,回港時順路去埋韓國玩。到細仔出咗世,一嚟要就大女返學,二嚟要拖住兩個飛真係好鬼攰,我都等到細仔廿個月大同大女四歲幾先再飛過一轉。


伯爵府

積分: 17369


14#
發表於 17-7-10 14:22 |只看該作者
mrs.cool 發表於 17-7-10 04:14
好老實,都係返香港我先敢咁細個坐長途!第二次飛已經係大女廿個月大,回港時順路去埋韓國玩。到細仔出咗世 ...

一個就得
我諗我都算勇。 大仔2歲前飛三轉美國來回香港, 一次美國到歐洲。 一次美國內陸機。

而家我老公想帶啲仔回港見老人家, 其實只要定機票, 之後頂硬上。 最慘係攪足12個鐘囉
一家4口坐一次長途機好甘


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 17-7-10 17:27 |只看該作者
rachel_tim 發表於 17-7-10 14:22
一個就得
我諗我都算勇。 大仔2歲前飛三轉美國來回香港, 一次美國到歐洲。 一次美國內陸機。

小朋友細果陣揀咩機都冇所謂, 一大左有得揀搭夜機, 有一半時間佢地訓左, 我地就自由d.



子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


16#
發表於 17-7-11 05:53 |只看該作者
rachel_tim 發表於 17-7-10 14:22
一個就得
我諗我都算勇。 大仔2歲前飛三轉美國來回香港, 一次美國到歐洲。 一次美國內陸機。

佩服! 帶住小朋友都飛得咁密

自從有小朋友後, 可以的話, 我坐長途機必定坐星航加夜機。啲細上機兩個鐘到點都會瞓, 同埋至少瞓到5-6個鐘, 大人唔洗咁攰。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo