母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6570


1#
發表於 17-7-8 07:37 |只看該作者
Bb早產係醫院,今日產後第五日,仍然未谷奶,用手吱同pump都係一滴都無,已經三小時pump一次,次次pump空氣。
木瓜魚湯同黑豆茶都飲過。都係唔得⋯
我係咪唔會再有奶嫁啦?


別墅

積分: 758


2#
發表於 17-7-8 09:16 |只看該作者

回覆樓主:

樓主試下比bb埋身吸吮下,會有幫助。 bb是否在加護病房? 會有母乳餵哺室架,試下問護士呀!


男爵府

積分: 6570


3#
發表於 17-7-8 09:58 |只看該作者
debarked 發表於 17-7-8 09:16
樓主試下比bb埋身吸吮下,會有幫助。 bb是否在加護病房? 會有母乳餵哺室架,試下問護士呀!
...

佢仲用緊胃喉食奶


大宅

積分: 3385


4#
發表於 17-7-8 10:39 |只看該作者
我第一胎果陣(順產)要第5日夜晚先有感覺上奶...不過都係得好少奶...我照泵同按摩去幫助下


男爵府

積分: 6663


5#
發表於 17-7-8 12:47 |只看該作者

回覆樓主

我個人覺得章魚焗飯好得
我都係早產b, 冇得埋身餵

Nicu d姑娘成日追我比奶佢,我我係醫院住咗4日都冇谷奶感覺,見阿b好奀,但生完第四日都冇谷奶,姑娘睇過都話未上,跟住食咗2餐章魚飯,用泵就即有
當然同時餐餐魚湯同埋炒米茶當水飲啦

P.S. 章魚好燥,如果食完有熱氣感覺就唔好食住


別墅

積分: 758


6#
發表於 17-7-8 16:26 |只看該作者
afrachoy 發表於 17-7-8 09:58
佢仲用緊胃喉食奶

本帖最後由 debarked 於 17-7-8 16:28 編輯

試下飲木瓜魚湯,用手按摩下。記得留起初乳比bb飲,少都要留起,對bb有幫助。

bb仲乜要插胃喉?祝bb早日健康出院,返媽咪身邊


別墅

積分: 827


7#
發表於 17-7-9 14:03 |只看該作者
afrachoy 發表於 17-7-8 07:37
Bb早產係醫院,今日產後第五日,仍然未谷奶,用手吱同pump都係一滴都無,已經三小時pump一次,次次pump空氣 ...

會唔會考慮催乳?

我b開刀的,生完都係完全冇谷奶嘅感覺,一滴奶都見唔到。催奶兩次之後加上比BB密密啜,到依家BB一餐奶粉都冇補過。

催乳師通常不太建議未上奶前吃增奶食物呀。


男爵府

積分: 6570


8#
發表於 17-7-9 16:54 |只看該作者
我飲左幾日木瓜魚湯,終於吱到幾ml出黎啦!
係咪吱多幾日,就可以轉pump la?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo