母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


1#
發表於 17-7-8 20:23 |只看該作者
如果產後只泵奶,有無問題喔,因為一埋身bb就吾肯食,吾知點算好喔


子爵府

積分: 12405


2#
發表於 17-7-9 02:27 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-8 20:23
如果產後只泵奶,有無問題喔,因為一埋身bb就吾肯食,吾知點算好喔
...

我上胎全泵左一年自己掛泵
哩胎都會全泵,而家個幾月


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


3#
發表於 17-7-9 10:29 |只看該作者
MEKAKI 發表於 17-7-9 02:27
我上胎全泵左一年自己掛泵
哩胎都會全泵,而家個幾月

其實初生要食幾多奶定係佢想食就俾佢食喔


子爵府

積分: 12405


4#
發表於 17-7-9 11:04 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-9 10:29
其實初生要食幾多奶定係佢想食就俾佢食喔

初生基本個零兩個鐘食一次 或者按需要比


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


5#
發表於 17-7-9 13:28 |只看該作者
MEKAKI 發表於 17-7-9 11:04
初生基本個零兩個鐘食一次 或者按需要比

其實初生應該每次泵幾耐喔


大宅

積分: 4047


6#
發表於 17-7-9 13:33 |只看該作者
回覆 MEKAKI 的帖子

我B而家都係個幾月,我冇埋身,但4但鐘泵一次都係得100-120咋,再大d應該唔夠食。你點可以keep到奶量架?


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


7#
發表於 17-7-9 14:05 |只看該作者
MimiK30 發表於 17-7-9 13:33
回覆 MEKAKI 的帖子

我B而家都係個幾月,我冇埋身,但4但鐘泵一次都係得100-120咋,再大d應該唔夠食。你點 ...

其實佢都係出左世幾日炸,但因為我吾係好識埋身,所以先泵喔


子爵府

積分: 12405


8#
發表於 17-7-9 14:39 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-9 13:28
其實初生應該每次泵幾耐喔

健康院本書仔有教
初生既一日泵最少6-8次
雙泵就15-20分鐘


子爵府

積分: 12405


9#
發表於 17-7-9 14:41 |只看該作者
MimiK30 發表於 17-7-9 13:33
回覆 MEKAKI 的帖子

我B而家都係個幾月,我冇埋身,但4但鐘泵一次都係得100-120咋,再大d應該唔夠食。你點 ...

咁你要追奶,飲多d水份野
試坊間話增奶食物湯水
或者一日加多一泵到穩定先再慢慢調

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo