立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1164
子爵府
積分: 12405
蘿白白 發表於 17-7-8 20:23 如果產後只泵奶,有無問題喔,因為一埋身bb就吾肯食,吾知點算好喔 ...
MEKAKI 發表於 17-7-9 02:27 我上胎全泵左一年自己掛泵 哩胎都會全泵,而家個幾月
蘿白白 發表於 17-7-9 10:29 其實初生要食幾多奶定係佢想食就俾佢食喔
MEKAKI 發表於 17-7-9 11:04 初生基本個零兩個鐘食一次 或者按需要比
積分: 4047
MimiK30 發表於 17-7-9 13:33 回覆 MEKAKI 的帖子 我B而家都係個幾月,我冇埋身,但4但鐘泵一次都係得100-120咋,再大d應該唔夠食。你點 ...
蘿白白 發表於 17-7-9 13:28 其實初生應該每次泵幾耐喔
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy