母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3385


1#
發表於 17-7-9 16:23 |只看該作者
而家呀b 17日大,我係全泵媽,今日由下午開始,泵奶後個右胸好似俾好多針吉刺的感覺,其實之前都一直有此感,但只係一兩下同埋一陣陣麻刺,都叫頂得住,但今日下午開始果d感覺非常大同非常刺痛...究竟咁樣正唔正常?泵奶果30分鐘係最舒服,因為暫時感受唔到麻刺...唉,我個人黎講2.5-3小時泵一次,每次都唔會話太谷奶,都係得50-70ml左右...


伯爵府

積分: 17369


2#
發表於 17-7-9 21:37 |只看該作者
泵太大力?
我以前開泵/仔大力啜我都試過


大宅

積分: 3385


3#
發表於 17-7-9 21:59 |只看該作者
可能係都唔頂....而家唔敢開咁大力度...同埋痛到我d奶量得番兩邊加埋50ml....唉,好灰

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo