網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3245


1#
發表於 20-3-5 16:25 |只看該作者
本帖最後由 babycottons 於 20-6-17 11:00 編輯

.


大宅

積分: 1480


2#
發表於 20-3-5 16:44 |只看該作者
本帖最後由 ManYoung_FB 於 20-3-5 16:45 編輯

發貨ok快。 不過下下計體積重,每份件個計費單位係0.x kg (Hotb**係0.0x kg / 淘記官方0.00x kg)
邊間抵,請自己睇情形揀過度過先…


大宅

積分: 3245


3#
發表於 20-3-5 16:46 |只看該作者
ManYoung_FB 發表於 20-3-5 16:44
發貨ok快。 不過下下計體積重,每份件個計費單位係0.x kg (Hotb**係0.0x kg / 淘記官方0.00x kg)
邊間抵, ...

但想問下我唔知賣家點包裝,咁點知個體積?


大宅

積分: 3245


4#
發表於 20-3-5 16:49 |只看該作者
ManYoung_FB 發表於 20-3-5 16:44
發貨ok快。 不過下下計體積重,每份件個計費單位係0.x kg (Hotb**係0.0x kg / 淘記官方0.00x kg)
邊間抵, ...

發貨快,請問你一般等幾多送到?
我昨日朝11點幾比錢,今日午12點到香港,唔知隔幾日會收到?


大宅

積分: 1480


5#
發表於 20-3-5 17:03 |只看該作者
本帖最後由 ManYoung_FB 於 20-3-5 17:05 編輯

呢排少咗專登走去幫襯,不過jd 官方就係用佢地。(我港島人)一般來講到HK倉隔日中午前就會派到去自提鋪,收工就可以順便拎貨… 派上門我就真係答唔到你


大宅

積分: 3245


6#
發表於 20-3-5 17:04 |只看該作者
ManYoung_FB 發表於 20-3-5 17:03
呢排少咗專登走去幫襯佢,不過jd 官方就係用佢地。(我港島人)一般來講到HK倉隔日中午前就會派到去自提鋪, ...

ok唔該你


別墅

積分: 856


7#
發表於 20-3-7 00:43 |只看該作者
babycottons 發表於 20-3-5 16:25
快唔快發貨?
會唔會唔見貨?
謝謝!

用開神州 發貨三日左右到 未試過5見貨


大宅

積分: 3245


8#
發表於 20-3-7 13:20 |只看該作者
tanny48 發表於 20-3-7 00:43
用開神州 發貨三日左右到 未試過5見貨

多謝回覆!
我星期3上午11點比錢打包,昨日夜晚8點半到,同我用開個間差唔多時間, 個送貨哥打黎都好有禮貌,無唔見野,感覺良好


大宅

積分: 3245


9#
發表於 20-3-7 13:20 |只看該作者
tanny48 發表於 20-3-7 00:43
用開神州 發貨三日左右到 未試過5見貨

你一般是送上門嗎?


別墅

積分: 856


10#
發表於 20-3-7 20:49 |只看該作者
babycottons 發表於 20-3-7 13:20
你一般是送上門嗎?

屋企附近有集運站取


王國會長

積分: 28217

王國會長


11#
發表於 20-3-9 15:42 |只看該作者
3點前落單通常第二日已可自提
我未試過唔見貨

babycottons 發表於 20-3-5 16:25
快唔快發貨?
會唔會唔見貨?
謝謝!


王國會長

積分: 28217

王國會長


12#
發表於 20-3-9 15:44 |只看該作者
神州會同你計, 但我試過未到體積重都收左體積重, 要找客服追

babycottons 發表於 20-3-5 16:46
但想問下我唔知賣家點包裝,咁點知個體積?


侯爵府

積分: 24777


13#
發表於 20-3-14 00:50 |只看該作者
神州点買储值咭? 我每次付款只能用淘宝


大宅

積分: 1994


14#
發表於 20-3-22 00:34 |只看該作者
回覆 babycottons 的帖子

可以問下賣家個包裝尺寸


複式洋房

積分: 266


15#
發表於 20-3-23 00:20 |只看該作者
babycottons 發表於 20-3-5 16:25
快唔快發貨?
會唔會唔見貨?
謝謝!

神州好差!寄30件唔見2件,d 運輸送貨仲要想拗錢= =!客服十問九唔應(emoji)


別墅

積分: 642


16#
發表於 20-3-26 09:57 |只看該作者

回覆樓主:

請問如想送去智能櫃自己攞
運輸方式係唔係揀「住宅」
地址就填智能櫃嘅位置呢?


大宅

積分: 1334


17#
發表於 20-3-29 08:04 |只看該作者
babycottons 發表於 20-3-5 16:25
快唔快發貨?
會唔會唔見貨?
謝謝!

唔好意思借位問下可唔可以運水果?


民房

積分: 6


18#
發表於 20-9-14 13:11 |只看該作者
神州客服真係好差,十問九唔應

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo