爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 77


1#
發表於 15-8-10 18:20 |只看該作者
好彩早幾日係VG_買左幾張餐券XD應該都BID到1/2張油券既~
你地有無玩?

唔駛錢就有油卷換下
對我呢D WE司機都慳唔少0.0


洋房

積分: 58


2#
發表於 15-8-12 19:07 |只看該作者
下載個APPS就有?定係點?


洋房

積分: 77


3#
發表於 15-8-13 20:19 |只看該作者
唔係呀-.-
係要買野先有,好似寫野都有但好少分
但BID D 油劵唔難
我試過用曬一張餐劵既錢就BID到一張返黎

咁就唔駛錢LU


洋房

積分: 47


4#
發表於 15-8-14 18:18 |只看該作者
係咪快易通個導航?
以前有用過,
唔駛一陣就DEL鬼左
乜而家加埋D咁既野既咩?


禁止訪問

積分: 1592


5#
發表於 15-8-14 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 77


6#
發表於 15-8-17 18:08 |只看該作者
vgo,呀
之前果個好嘈既導航呢~
唔係個friend話而家有得買野送分bid 野,
我都未必會dl返佢黎用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo