爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16606


1#
發表於 15-8-11 11:41 |只看該作者
我老公叫我幫佢係淘寶買車仔, 人仔260 一架, 抵唔抵架? 定可以去邊到買呢? 謝謝


水晶宮

積分: 56956


2#
發表於 15-8-11 11:50 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-8-11 11:58 編輯
TRUBIMA 發表於 15-8-11 11:41
我老公叫我幫佢係淘寶買車仔, 人仔260 一架, 抵唔抵架? 定可以去邊到買呢? 謝謝 ...

係A959?

抵 ! 呢部車仔, 超好玩.

可以去 拍賣網買, 價錢差不多.


伯爵府

積分: 16606


3#
發表於 15-8-11 12:20 |只看該作者
howmuch 發表於 15-8-11 11:50
係A959?

抵 ! 呢部車仔, 超好玩.

多謝你答我呀, HAHA, 我都唔知問邊到好, 佢話係K969 呢個MODEL 喎, 我仲問左淘寶佢可以平多20蚊比我呀, 我而家買了, 謝謝


水晶宮

積分: 56956


4#
發表於 15-8-11 12:23 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-8-11 12:30 編輯
TRUBIMA 發表於 15-8-11 12:20
多謝你答我呀, HAHA, 我都唔知問邊到好, 佢話係K969 呢個MODEL 喎, 我仲問左淘寶佢可以平多20蚊比我呀, 我 ...

我買的是偉力A969,

平多20, 更抵.


水晶宮

積分: 56956


5#
發表於 15-8-11 12:54 |只看該作者
TRUBIMA 發表於 15-8-11 12:20
多謝你答我呀, HAHA, 我都唔知問邊到好, 佢話係K969 呢個MODEL 喎, 我仲問左淘寶佢可以平多20蚊比我呀, 我 ...

原來K...是迷你車, 我都想買, 請問邊間 RMB260-20 ?


伯爵府

積分: 16606


6#
發表於 15-8-11 14:14 |只看該作者
howmuch 發表於 15-8-11 12:54
原來K...是迷你車, 我都想買, 請問邊間 RMB260-20 ?

http://world.taobao.com/item/520283068759.htm?fromSite=main&_u=b12qnpba0ba


http://world.taobao.com/item/521016503199.htm?spm=a312a.7700825.1997196601.36.HQXSow

我揀左第二條LINK 果間, 深圳不包郵, ( 240人仔)


水晶宮

積分: 56956


7#
發表於 15-8-11 14:19 |只看該作者

Thank you


禁止訪問

積分: 1592


8#
發表於 15-8-19 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo