母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


洋房

積分: 46


1#
發表於 17-6-29 00:08 |只看該作者
本帖最後由 泰利太太 於 17-6-29 00:15 編輯

新手媽媽,開始預備BB野,咩都唔識,一頭無緒!我想係以為人奶為主,好多朋友介紹用以下牌子,但唔知邊款好,聽講Playtex有排氣,Pigeon同NUK 就平D,請各位分享下,thx
1. Pigeon
2. NUK
3. ChuChu
4. Dr. Brown
5. Playtex


大宅

積分: 4257


2#
發表於 17-6-29 17:10 |只看該作者
1. Pigeon, 母乳實感奶咀


大宅

積分: 1175


3#
發表於 17-6-29 17:27 |只看該作者
泰利太太 發表於 17-6-29 00:08
新手媽媽,開始預備BB野,咩都唔識,一頭無緒!我想係以為人奶為主,好多朋友介紹用以下牌子,但唔知邊款好 ...

我都係新手媽媽,希望埋身餵到,買左Pigeon看門口


洋房

積分: 46


4#
發表於 17-6-29 20:07 |只看該作者
mj007 發表於 17-6-29 17:10
1. Pigeon, 母乳實感奶咀

咁玻璃好,定膠樽好D?


大宅

積分: 4257


5#
發表於 17-6-29 21:18 |只看該作者
泰利太太 發表於 17-6-29 20:07
咁玻璃好,定膠樽好D?

我諗無分別既


大宅

積分: 2841


6#
發表於 17-7-1 07:39 |只看該作者
泰利太太 發表於 17-6-29 20:07
咁玻璃好,定膠樽好D?

我用過medela, Avent ,Pigeon 膠,pigeon玻璃....
我覺得pigeon玻璃比較好。坐奶時快暖。


洋房

積分: 46


7#
發表於 17-7-1 13:08 |只看該作者
肉丸小姐 發表於 17-7-1 07:39
我用過medela, Avent ,Pigeon 膠,pigeon玻璃....
我覺得pigeon玻璃比較好。坐奶時快暖。
...

thx thx(emoji)


大宅

積分: 2556


8#
發表於 17-7-1 16:42 |只看該作者

回覆樓主

我用dr brown 濶口膠樽半泵半埋身
bb用左奶樽都唔會唔識埋身


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-7-1 23:28 |只看該作者
泰利太太 發表於 17-6-29 20:07
咁玻璃好,定膠樽好D?

玻璃


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 17-7-2 14:49 |只看該作者

回覆樓主:

要bb 用過至知同佢夾唔夾。我買chuchu, 好彩三個仔女都鍾意。

我以前用ppsu 樽為主,d 人話膠會痴少d 抗體。不過我鍾意用玻璃樽,冇毒唔駛換樽,三個仔女都係用同一批樽,只換奶咀就得。缺點係會打爛。


洋房

積分: 46


11#
發表於 17-7-3 00:37 |只看該作者
bosch 發表於 17-7-2 14:49
要bb 用過至知同佢夾唔夾。我買chuchu, 好彩三個仔女都鍾意。

我以前用ppsu 樽為主,d 人話膠會痴少d 抗體 ...

我都見好多媽咪用玻璃,但我奶奶就話玻璃重,BB 唔好拎(emoji)


複式洋房

積分: 426


12#
發表於 17-7-3 07:48 |只看該作者
餵人奶,醫院主要都係會鼓勵埋身餵,就算要補奶,初期都會鼓勵用杯仔補奶以免bb混淆。bb初期都要學吸啜,如果佢未學得夠好、夠穩定,俾奶樽佢可能會影響佢埋身吸啜既能力,亦有媽媽表示過俾奶樽bb食後佢就唔肯埋身食,但依樣野真係因人而異。

我用tommee tippee既,貪佢個形狀似母乳,我bb一出世埋身吸啜就食得好好,埋身無問題。頭一星期非埋身時都係用杯仔餵,一星期後開始試用樽(因為食量大左,用杯仔承載唔晒),好彩bb無出現混淆。到而家佢埋身食同食樽都ok,但佢鍾意埋身食多過食樽。

至於玻璃定膠樽,諮詢過醫生,唔同物料都會痴唔同既野,係保存人奶營養價值上都無乜分別。我屋企有pp同玻璃樽,我比較鍾意玻璃樽,因為傳熱比較好,加熱時比較快。

至於bb拎,我無考慮過要佢咁快學拎奶樽,要練習手肌肉都可以用其他方法,所以無所謂。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 17-7-3 09:45 |只看該作者
泰利太太 發表於 17-7-3 00:37
我都見好多媽咪用玻璃,但我奶奶就話玻璃重,BB 唔好拎(emoji)


總有人心急想見bb 發展既. 如果你99 第日會湊b, 你可以買幾個膠樽俾你99 用, 你自己咪用番你心水既樽, 只要奶樽係一樣就得.

我都唔著急bb 幾時拎到個奶樽. 我鍾意我拎奶樽去餵, 同埋我用膠樽時反而唔會咁大力拎住個樽, 試過俾個仔一手撥左個樽落地.


洋房

積分: 46


14#
發表於 17-7-4 15:24 |只看該作者
【港媽至愛】日「CHU CHU」奶樽含雙酚A恐損BB腦 台銷毀退貨120kg
http://s.nextmedia.com/realtime/ ... 3096&a=56912065

睇完新聞,我諗都會揀玻璃好了


別墅

積分: 827


15#
發表於 17-7-4 20:47 |只看該作者
mj007 發表於 17-6-29 17:10
1. Pigeon, 母乳實感奶咀

Agree! 呢個阿B好鍾意


禁止訪問

積分: 16558


16#
發表於 17-7-5 08:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16558


17#
發表於 17-7-5 08:18 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo