母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 55


1#
發表於 17-6-30 21:48 |只看該作者
仔仔出世12日 埋身啜到乳頭好痛同損佐 已經翻過去健康院叫母乳姑娘教過姿勢 但自己翻到屋企試佐好多次都吾成功 真心覺得好難 好灰 想放棄埋身


別墅

積分: 987


2#
發表於 17-6-30 23:29 |只看該作者
Cecilialichingw 發表於 17-6-30 21:48
仔仔出世12日 埋身啜到乳頭好痛同損佐 已經翻過去健康院叫母乳姑娘教過姿勢 但自己翻到屋企試佐好多次都吾 ...

試下泵出来用匙更或針筒餵,慢慢比bb 學,不要急,bb 咀細,慢慢試多啲會識


複式洋房

積分: 443


3#
發表於 17-7-3 17:20 |只看該作者
回覆 Cecilialichingw 的帖子

可以試下用咖啡匙,放小小人奶。
俾BB 梅下,皺慢加多。


水晶宮

積分: 52654


4#
發表於 17-7-4 12:28 |只看該作者
慢慢黎, 餵母乳我覺得最緊要係耐性,
bb new born 乜都未識,而家都只係半個月人仔
試下用匙或杯仔倒入佢口慢慢黎,
自己都泵d出黎備用


禁止訪問

積分: 16558


5#
發表於 17-7-4 14:19 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 55


6#
發表於 17-7-4 14:33 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-7-4 14:19
我阿B間唔鐘都會啜損我既乳頭,果排就停埋身,好返之後又再埋過。

依家我都有俾距埋身 雖然吾算好成功 頭啜果幾啖仲係痛 但未去到損 我會keep 住俾距啜 (emoji)(emoji)(emoji)繼續行人奶路


禁止訪問

積分: 16558


7#
發表於 17-7-5 08:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 506


8#
發表於 17-7-7 16:54 |只看該作者

回覆樓主:

身同感受亞b都係啜到我又損又流血
唯有暫時唔埋身
今日好番啲,再試埋身,但係佢啜到我好痛(佢食梗時我唔痛,係食完我nipples先赤赤痛)


大宅

積分: 1686


9#
發表於 17-7-8 09:23 |只看該作者
BB有否有含晒整個乳暈? 聽講座話因為BB食奶姿勢不正確所以會痛.


別墅

積分: 506


10#
發表於 17-7-8 15:08 |只看該作者
reallife 發表於 17-7-8 09:23
BB有否有含晒整個乳暈? 聽講座話因為BB食奶姿勢不正確所以會痛.

都含晒大部份㗎!琴日先去過健康院搵母乳姑娘指導過,姑娘都話姿勢各樣都ok
唔知點解亞囝食完,我nipples就痛,真費解


別墅

積分: 506


11#
發表於 17-7-8 15:10 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-7-4 14:19
我阿B間唔鐘都會啜損我既乳頭,果排就停埋身,好返之後又再埋過。

咁你唔埋身嗰幾日係咪泵奶㗎?


複式洋房

積分: 160


12#
發表於 17-7-8 16:03 |只看該作者

回覆樓主

其實試下泵出來用奶瓶餵都可以,我覺得幾好,又可以食到母乳,又可以保持奶量,又唔使估估下bb食咗幾多

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo