母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 397


1#
發表於 17-7-6 16:17 |只看該作者
阿仔個半月大 一直全人奶 之前我都泵出嚟樽餵。
但自從埋身多咗後發覺阿仔痴身咗
因為我係一個在職媽媽 所以我依家日頭都全用樽餵 希望佢習慣。
但發覺呢排阿仔就算樽餵完都扭埋身先肯訓。
同埋除左我無人哄得佢掂, 我好擔心之後番工後嘅情況。
有冇其他媽媽遇到同樣問題。


大宅

積分: 1216


2#
發表於 17-7-6 19:11 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chickenbibo 於 17-7-6 19:12 編輯

我一返工我個仔就爆喊
每次起公司收到屋企人的訊息都好心up
唯有放工返工前同佢玩多啲,做下心理輔導


複式洋房

積分: 397


3#
發表於 17-7-6 19:11 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-6 19:11
我一返工我個仔就爆喊
每次起公司收到屋企人的訊息都好心up

有冇辦法解決?


大宅

積分: 1216


4#
發表於 17-7-6 19:13 |只看該作者
Lilyhim 發表於 17-7-6 19:11
有冇辦法解決?

通常星期一喊得最慘,到星期五慣左會好啲


複式洋房

積分: 397


5#
發表於 17-7-6 20:17 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-6 19:13
通常星期一喊得最慘,到星期五慣左會好啲

岩岩我99抱 佢喊到收唔到聲
我已經忍住唔抱 想佢習慣俾其他人抱
但個心真係好痛


大宅

積分: 1216


6#
發表於 17-7-6 23:59 |只看該作者
Lilyhim 發表於 17-7-6 20:17
岩岩我99抱 佢喊到收唔到聲
我已經忍住唔抱 想佢習慣俾其他人抱
但個心真係好痛

我反而覺得有得抱就抱多啲,珍惜可以相處的時間,到你返工無得抱嘅時候你先會明白真正的痛苦


複式洋房

積分: 397


7#
發表於 17-7-7 04:02 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-6 23:59
我反而覺得有得抱就抱多啲,珍惜可以相處的時間,到你返工無得抱嘅時候你先會明白真正的痛苦
...

呢個我都明
唯有希望佢到時慢慢習慣日頭見唔到媽媽


複式洋房

積分: 397


8#
發表於 17-7-7 11:25 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-6 23:59
我反而覺得有得抱就抱多啲,珍惜可以相處的時間,到你返工無得抱嘅時候你先會明白真正的痛苦
...

岩岩我99抱阿仔又keep住喊
然後最後佢 惡惡地同仔講 唔抱你 要治你

99之後會主要湊阿仔 睇到我好心痛


大宅

積分: 1216


9#
發表於 17-7-7 11:43 |只看該作者
Lilyhim 發表於 17-7-7 11:25
岩岩我99抱阿仔又keep住喊
然後最後佢 惡惡地同仔講 唔抱你 要治你

我99都係咁,日日話佢斗零都唔值,無人會要佢,我個仔一見到佢就爆喊
搞到我依家都好唔鐘意比99揍


複式洋房

積分: 397


10#
發表於 17-7-7 12:17 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-7 11:43
我99都係咁,日日話佢斗零都唔值,無人會要佢,我個仔一見到佢就爆喊
搞到我依家都好唔鐘意比99揍 ...

咁講野都得 你有冇出聲


大宅

積分: 1216


11#
發表於 17-7-7 12:37 |只看該作者
Lilyhim 發表於 17-7-7 12:17
咁講野都得 你有冇出聲

我只可以苦口婆心同佢講bb識聽㗎,佢會真係以為你唔要佢,會驚同唔開心

當然,返到屋企會爆我老公話佢啊媽點解要咁講野


複式洋房

積分: 397


12#
發表於 17-7-7 12:39 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-7 12:37
我只可以苦口婆心同佢講bb識聽㗎,佢會真係以為你唔要佢,會驚同唔開心

當然,返到屋企會爆我老公話佢啊 ...

做阿媽聽到其實好心up
因為自己一定唔會咁同佢講 我知道佢係要安全感唔係扭計

我老公都唔明 佢都叫我唔好抱咁多 話我寵壞佢


大宅

積分: 1216


13#
發表於 17-7-7 12:55 |只看該作者
Lilyhim 發表於 17-7-7 12:39
做阿媽聽到其實好心up
因為自己一定唔會咁同佢講 我知道佢係要安全感唔係扭計

根本唔係寵唔寵壞的問題,bb咁細個需要媽媽好正常,唔好理其他人講咩,始終我吔係bb最大的依靠,無人可以取代我吔的身分


複式洋房

積分: 493


14#
發表於 17-7-7 13:11 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-7 12:55
根本唔係寵唔寵壞的問題,bb咁細個需要媽媽好正常,唔好理其他人講咩,始終我吔係bb最大的依靠,無人可以 ...



複式洋房

積分: 397


15#
發表於 17-7-7 13:58 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-7-7 12:55
根本唔係寵唔寵壞的問題,bb咁細個需要媽媽好正常,唔好理其他人講咩,始終我吔係bb最大的依靠,無人可以 ...

講得好好


複式洋房

積分: 160


16#
發表於 17-7-8 16:13 |只看該作者

回覆樓主

因為你身上有奶味,所以佢會痴你,就算用樽餵都好,你身上有奶味,佢都會想痴你,除非用樽餵時,係另外一個人幫你餵,你唔好行咁埋,我隔離屋就係奶奶湊孫,個新抱泵出來,等個奶奶餵,所以佢妹妹都肯跟嬤嬤,係嬤嬤湊的,衣家成兩歲幾了。


複式洋房

積分: 397


17#
發表於 17-7-8 16:22 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-8 16:13
因為你身上有奶味,所以佢會痴你,就算用樽餵都好,你身上有奶味,佢都會想痴你,除非用樽餵時,係另外一個 ...

平時樽餵係我奶奶或者老公餵, 但餵完阿仔眼訓 佢地都哄唔掂
而一轉我抱就訓冧
係咪因爲佢知道我喺屋企?


複式洋房

積分: 160


18#
發表於 17-7-8 16:39 |只看該作者

回覆樓主

係啊,因為有奶味,我仔都一樣,只要我抱住,任何人都可以同佢玩,唔係我抱,最多玩五分鐘


複式洋房

積分: 397


19#
發表於 17-7-8 16:41 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-8 16:39
係啊,因為有奶味,我仔都一樣,只要我抱住,任何人都可以同佢玩,唔係我抱,最多玩五分鐘
...

咁如果之後我番工
唔喺屋企 佢聞唔到我陣味
係咪就唔會喊到好淒涼


複式洋房

積分: 160


20#
發表於 17-7-8 20:16 |只看該作者

回覆樓主

係啊,特別係扭眼訓的時候,會喊得仲勁,我有次同同學出去飯聚,我細佬喊到超犀利,我老爺同奶奶仲有老公都搞唔掂,急call我翻去

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo