家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4381


1#
發表於 21-11-30 11:12 |只看該作者
定分開幾個?


男爵府

積分: 9212


2#
發表於 21-11-30 12:44 |只看該作者
回覆 D打 的帖子

如果資產夠多, 可因應各間銀行的優點優惠而分開存放。


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 21-11-30 23:48 |只看該作者
D打 發表於 21-11-30 11:12
定分開幾個?

我開幾間
等有啲優惠/定期嘅時候轉出轉入做新資金
不要從別人的嘴裡去認識我


別墅

積分: 608


4#
發表於 21-12-12 00:08 |只看該作者
D打 發表於 21-11-30 11:12
定分開幾個?

其實放係銀行係會蝕通漲…..
最吾好既方式就係放係銀行

點評

Dingding2281    發表於 21-12-29 16:53


侯爵府

積分: 20257


5#
發表於 21-12-12 05:40 |只看該作者
我會分開3間


伯爵府

積分: 19667


6#
發表於 21-12-12 07:52 |只看該作者
我盡量每間放少過$50萬,股票行都係呀。除非有過千萬現金先再算


男爵府

積分: 7670


7#
發表於 21-12-12 10:25 |只看該作者
純粹按戶口特性咁放,eg
HKD 先放係做 mortgage 果間食mortgage link 息,滿左額就放另一間 ATM 網絡嘅銀行方便㩒錢;
CNY 放定期續期方便,息較高果間;
USD 放2間收費模式不同嘅股票行 。


複式洋房

積分: 252


8#
發表於 21-12-12 10:40 |只看該作者
一定係分開放
不同銀行會有優惠


珍珠宮

積分: 49712


9#
發表於 21-12-12 22:08 |只看該作者
D打 發表於 21-11-30 11:12
定分開幾個?

分開幾間,不過無50萬就停


大宅

積分: 4381


10#
發表於 21-12-13 07:16 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-12-12 22:08
分開幾間,不過無50萬就停

本帖最後由 D打 於 21-12-13 07:16 編輯

你意思係夠50萬就停?唔係好明


大宅

積分: 4381


11#
發表於 21-12-13 07:16 |只看該作者
9157 發表於 21-12-12 07:52
我盡量每間放少過$50萬,股票行都係呀。除非有過千萬現金先再算

係咪因為存款保障?


伯爵府

積分: 19667


12#
發表於 21-12-13 10:56 |只看該作者
D打 發表於 21-12-13 07:16
係咪因為存款保障?
係,我唔信有任何公司可以做到永遠


珍珠宮

積分: 49712


13#
發表於 21-12-13 11:23 |只看該作者
D打 發表於 21-12-13 07:16
本帖最後由 D打 於 21-12-13 07:16 編輯

你意思係夠50萬就停?唔係好明

姐係我分幾間,但過左50萬都照放,香港d銀行點會汁


侯爵府

積分: 24678


14#
發表於 21-12-19 13:08 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-19 13:09 編輯

基金直接喺基金公司買
股票喺證券行買賣
邊間平就放邊間

此外,早前我想將實物股票存入甲證券行,但佢話疫情關係唔收實物股票,所以唯有存入乙證券行。即係就算唔放資產喺佢度,都最好開咗戶先,需要時有得用。
亦試過網上購物,想用甲銀行戶口付款,但不成功,結果用乙銀行戶口付款。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


15#
發表於 21-12-25 07:34 |只看該作者
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 21-12-25 14:47 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-25 07:34
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….

我知道
我喺post覆一兩句就收pm
點會咁輕易信人,唔熟唔做
謝謝提醒
不要從別人的嘴裡去認識我


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 21-12-25 23:10 |只看該作者

回覆樓主:

唔會~


16404450268206070413905951058558.jpg
16404450268749109908426374168013.jpg
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 9212


18#
發表於 21-12-26 18:52 |只看該作者
大力大力 發表於 21-12-25 23:10
唔會~


本帖最後由 oliloo 於 21-12-26 18:54 編輯

Wechatpay放咗喺WhatsApp旁邊?!


複式洋房

積分: 154


19#
發表於 21-12-27 23:10 |只看該作者
D打 發表於 21-11-30 11:12
定分開幾個?

我會分開8閣墟移銀行及4間實體銀行出糧
或做定期,盡量不超過50萬,如超最好短時間,勿超200萬。防有危機。


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 21-12-28 10:34 |只看該作者
唔會一間, 分開幾間銀行, 減低風險.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo