爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13928


1#
發表於 15-8-3 11:24 |只看該作者
有沒有車房介紹?請問幾錢到?
myphoto.jpg



[[img align=right]C:\Documents and Settings\Administrator\桌面[/img]


男爵府

積分: 8466


2#
發表於 15-8-3 12:16 |只看該作者
回覆 Kenise-mama 的帖子

如果補灰翻噴你預兩千一件; 如果想好啲就拆蓬頂打銅, 三四千走唔甩...


男爵府

積分: 8466


3#
發表於 15-8-3 12:23 |只看該作者
回覆 Kenise-mama 的帖子

啱啱醒起仲有一條路, 觀塘有間專整凹痕, 你可以試吓揸落去比佢地睇吓報價, 呢間好多人整完都話手工好...


複式洋房

積分: 357


4#
發表於 15-8-3 13:02 |只看該作者

回覆:Kenise-mama 的帖子

師兄。試下用熱風槍吹下
買支冷卻濟噴。冷縮熱漲原理
有機會救到(上網教)





大宅

積分: 3840


5#
發表於 15-8-3 13:56 |只看該作者
試下揾個吸盤吸佢出黎


大宅

積分: 1064


6#
發表於 15-8-3 14:39 |只看該作者
其實唔係好覺眼~


大宅

積分: 1707


7#
發表於 15-8-3 15:15 |只看該作者
google "dent doctor"應該可以幫到你
唔使補灰翻噴, 一千幾百搞掂


大宅

積分: 1707


8#
發表於 15-8-3 15:16 |只看該作者
charlieau 發表於 15-8-3 14:39
其實唔係好覺眼~
唔好介意, 我諗你應該冇揸開車
呢d凹痕通常係人地車就唔覺眼, 自己車就好un眼...


別墅

積分: 506


9#
發表於 15-8-4 02:14 |只看該作者

回覆:Skylinerr 的帖子

揸得耐,有時D非安全性損耗,係會自我安慰當冇野的。

Working hard; Playing hard


大宅

積分: 1064


10#
發表於 15-8-7 10:07 |只看該作者
Skylinerr 發表於 15-8-3 15:16
唔好介意, 我諗你應該冇揸開車
呢d凹痕通常係人地車就唔覺眼, 自己車就好un眼...
...

hee hee, 冇車就唔會回覆你啦

明白你諗法, 你如果日日用車, 等多幾個星期睇下覺得點先. 反正唔影響安全

呢個位係有啲難搞.


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 15-8-9 12:38 |只看該作者

回覆:凹左

呢個位唔明顯,細細忽我會尤佢先,遲d有其他先一次過整。


複式洋房

積分: 489


12#
發表於 15-8-9 22:37 |只看該作者
真心答,拉番出來好過 補灰上油


複式洋房

積分: 489


13#
發表於 15-8-9 23:30 |只看該作者
試下買套自己整。https://www.youtube.com/watch?v=wW9YQjWKdhw&feature=youtu.be


男爵府

積分: 5831


14#
發表於 15-8-9 23:47 |只看該作者
A柱位咁硬都凹?


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 15-8-10 16:33 |只看該作者
借位一問, 如果車門比人開門時撞到一條凹痕, 有冇得diy整返好?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo