爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 94


1#
發表於 15-8-10 18:03 |只看該作者
事源 比後車撞尾,報左警
拎左去車房報價
我依家車房報價47000
公證行落左去睇
只批38000 計埋折舊6300
得32000賠。。。

買左全保 比人撞 無啦啦都要拎兩萬蚊出黎


伯爵府

積分: 16022


2#
發表於 15-8-10 18:23 |只看該作者
係咁架喇。 一係你自己搵另外一家公正行,佢個估價比較同你接近。不過你要預左你既保險公司一定同你死過。到頭來可能有排攪同未必有太大勝算。
另外一個比較可行方法就係同用二手料。尤其是車彀外表維修用全新料係超貴。不過全廠說一定唔會同你用二手料;唯一辦法就係街外整。


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 15-8-10 18:41 |只看該作者

回覆:買左全保 但報左價又賠唔足可以點

幾年車?返廠打價

街D車房公政行一定壓價


大宅

積分: 1037


4#
發表於 15-8-11 12:38 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-8-11 12:40 編輯

俾人撞claim 自己份保險?
硬係屈對家啦........

自己俾左先, 遲0的拎返姐......
費事整花自己個record



禁止訪問

積分: 7557


5#
發表於 15-8-11 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-8-11 12:59 |只看該作者
我上次都無claim自己份保險,

當時自己整左先, 跟住拎返0的單據俾警察(好似係)

知道對家上庭俾個官告不小心駕駛, 扣分, 罰錢, 賠償.... (心都涼理, 因為真係好寸)

由事發到拎錢搞左兩年

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo