母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1335


1#
發表於 17-5-10 13:29 |只看該作者
BB8個幾月(全人奶),一路有埋身有樽餵,近呢幾日唔肯埋身,一埋身成個人燈行哂又大喊,但一比樽餵又chur哂D奶,有冇人試過?有咩計?


大宅

積分: 1045


2#
發表於 17-5-10 21:00 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-5-10 13:29
BB8個幾月(全人奶),一路有埋身有樽餵,近呢幾日唔肯埋身,一埋身成個人燈行哂又大喊,但一比樽餵又chur哂D ...

有無時過dream feed? 試下等bb瞓左餵。


大宅

積分: 1335


3#
發表於 17-5-11 00:57 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-10 21:00
有無時過dream feed? 試下等bb瞓左餵。

咁又冇試過,下次試下先


大宅

積分: 1335


4#
發表於 17-5-12 13:10 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-10 21:00
有無時過dream feed? 試下等bb瞓左餵。

琴晚試左Dream feeding, 依然推開我(emoji)
已經開始塞塞地了,點好(emoji)


大宅

積分: 1045


5#
發表於 17-5-14 21:01 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-5-12 13:10
琴晚試左Dream feeding, 依然推開我(emoji)
已經開始塞塞地了,點好(emoji)

有機會你M到嗎? 依家最緊要唔好塞, 要維持奶量, 用手或用泵, 試下用匙羹或杯餵, 餵得幾多得幾多。我女那時8日後食番。


大宅

積分: 1335


6#
發表於 17-5-15 13:24 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-14 21:01
有機會你M到嗎? 依家最緊要唔好塞, 要維持奶量, 用手或用泵, 試下用匙羹或杯餵, 餵得幾多得幾多。我女那時 ...

係呀,咁啱呢排係M到,乜有關係的嗎?
佢係連一啖都未啜就成個彈開(emoji)
我有泵的,宜家用樽餵佢囉唯有,用樽又好肯飲


大宅

積分: 1045


7#
發表於 17-5-16 12:23 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-5-15 13:24
係呀,咁啱呢排係M到,乜有關係的嗎?
佢係連一啖都未啜就成個彈開(emoji)
我有泵的,宜家用樽餵佢囉唯有 ...

通常M前人奶會少, 佢地可能無耐性因為要啜得比平時耐先有奶出。我通常會抱住一路行一路比佢啜, 等有奶出先坐低。M來時奶量就會正常。你試下mark低日子,來M前可以比多少少固體佢食。


洋房

積分: 74


8#
發表於 17-5-17 05:21 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-16 12:23
通常M前人奶會少, 佢地可能無耐性因為要啜得比平時耐先有奶出。我通常會抱住一路行一路比佢啜, 等有奶出先 ...

我bb 依家2 個月零幾日
夠鐘食奶而佢又食晒手咁好肚餓樣
一抱埋身 又係燈直晒 發晒脾氣 狂喊 唔肯食
而我嘅惡露仲未清晒
但又無m 到跡象
應該點做好?


大宅

積分: 1045


9#
發表於 17-5-18 20:17 |只看該作者
babykuii 發表於 17-5-17 05:21
我bb 依家2 個月零幾日
夠鐘食奶而佢又食晒手咁好肚餓樣
一抱埋身 又係燈直晒 發晒脾氣 狂喊 唔肯食

你幾耐餵一次? 有無試下轉姿勢? bb係一抱埋身就喊定啜左幾下先喊?


大宅

積分: 1045


10#
發表於 17-5-18 20:20 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-18 20:17
你幾耐餵一次? 有無試下轉姿勢? bb係一抱埋身就喊定啜左幾下先喊?

bb有無鼻塞?


洋房

積分: 74


11#
發表於 17-5-18 23:45 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-18 20:17
你幾耐餵一次? 有無試下轉姿勢? bb係一抱埋身就喊定啜左幾下先喊?

就咁抱起佢 佢無野
但一坐低準備餵奶position
佢就大喊 喊到面都紫埋
我要企返起身安撫佢

無鼻塞呀
係突然咁樣
而且本身每兩個鐘左右就食一次
但依家佢隔成4、5 個鐘咁 或者1 個鐘又要食咁
我都唔知佢咩事
明明有餐食得仲少過之前(因為發脾氣 食到少少又發食唔落去)
但佢竟然4、5 個鐘之後先瞓醒 先再要食


洋房

積分: 74


12#
發表於 17-5-18 23:47 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-18 20:17
你幾耐餵一次? 有無試下轉姿勢? bb係一抱埋身就喊定啜左幾下先喊?

佢基本上準備埋身
我都未拎起件衫 佢就喊

趁佢未瞓得醒晒時餵
啜兩啖就喊 燈直晒


大宅

積分: 1045


13#
發表於 17-5-19 10:17 |只看該作者
babykuii 發表於 17-5-18 23:47
佢基本上準備埋身
我都未拎起件衫 佢就喊

咁真係好擔心。bb唔識講, 媽媽會辛苦因為要估發生什麼事。我女剛出牙時試過咬我, 我大聲話過佢, 佢跟住幾餐都唔肯食。我同佢好溫柔解釋話媽媽好想你食奶,但 你咬人係唔得。我又試過除哂上身只讓她靠在我胸口, 比佢知道埋身唔一定食奶, 等佢連繫食奶同靠在胸口係可以係放鬆, 係舒服的感覺。最緊要唔好迫佢食, 唔好比佢以為食奶係一件好stress的事!


洋房

積分: 74


14#
發表於 17-5-19 10:21 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-19 10:17
咁真係好擔心。bb唔識講, 媽媽會辛苦因為要估發生什麼事。我女剛出牙時試過咬我, 我大聲話過佢, 佢跟住幾 ...

俾佢靠喺心口係咪慢慢就好返?
我好擔心佢食唔夠 因為明顯總奶量少左
因為我谷到要耐唔耐就泵支奶
我平時都唔駛泵咁多嘅


大宅

積分: 1045


15#
發表於 17-5-19 10:58 |只看該作者
babykuii 發表於 17-5-19 10:21
俾佢靠喺心口係咪慢慢就好返?
我好擔心佢食唔夠 因為明顯總奶量少左
因為我谷到要耐唔耐就泵支奶

我都答唔到你。。。。我分享的是要有耐性, 雖然當中會好無助, 唯有是不斷找方法, 等bb自己食番。
有無試過轉姿勢食? 轉地方食? 你有無渣cream, 香水?食奶咀, 乳頭混淆? 會唔會bb著太多衫?
可能你回想下佢第一次唔肯食, 之前有什麼唔同?


大宅

積分: 1045


16#
發表於 17-5-19 10:59 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-19 10:58
我都答唔到你。。。。我分享的是要有耐性, 雖然當中會好無助, 唯有是不斷找方法, 等bb自己食番。
有無試過 ...

媽媽真係會好辛苦的。加油。我女共試過3次唔食奶, 我明白那種心情。


複式洋房

積分: 383


17#
發表於 17-6-27 13:15 |只看該作者

回覆樓主:

我女岩岩100日,3日前同你情況一樣!埋身就爆喊,結果我塞左痛到喊!平時我返工就用樽餵,放工全埋身!
尋日我沖完涼又試下,一放佢落餵奶枕就爆喊,我連枕抱起佢行下瑤下等佢冷靜!之後試下拎蓮姐出黎,佢再喊(emoji)我又抱起行無迫佢食,蓮姐就對住佢個頭,最後佢終於肯食(emoji)(emoji)終於通晒唔痛❤試下唔迫佢,但蓮姐係付近比佢試下~

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo