母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 888


1#
發表於 17-6-10 17:22 |只看該作者
我未生之前本身有join Reenex,諗住生完有時間去做返剩低嘅treatment, 問過治療師話可以做就去啦。
今日做完佢sell我買plan, 我有興趣就買左,但喺簽左俾左錢之後,佢先俾agreement我睇,其中一條係話
「以下情況不能進行治療」:「懷孕或餵母乳期間」!
但我當下已經俾左錢,我冇簽,個counter 職員叫治療師出黎解釋,我個治療師口口聲聲話唔會影響,話佢公司誇大左啲條款,佢啲客都會做,驚嘅可以唔餵果次奶。
因為我已經俾左eps,我果下就諗住算啦,簽左啲agreement, 但諗落唔對路,即係有咩事冇保障囉
我而家應該點做?
如果24小時內要求退款,佢會扣9%錢,定係我應該去消費者委員會投訴?

大家有冇類似經歷?求求幫手!謝謝!


別墅

積分: 888


2#
發表於 17-6-10 22:59 |只看該作者

回覆樓主

Up


別墅

積分: 546


3#
發表於 17-6-21 17:20 |只看該作者
YYMum2be 發表於 17-6-10 17:22
我未生之前本身有join Reenex,諗住生完有時間去做返剩低嘅treatment, 問過治療師話可以做就去啦。
今日做 ...

俾完錢先俾條款你睇
已經係錯
你應當場報警


別墅

積分: 888


4#
發表於 17-6-21 17:25 |只看該作者
rubyjai1119 發表於 17-6-21 17:20
俾完錢先俾條款你睇
已經係錯
你應當場報警

解決左嘞:mother:


大宅

積分: 1208


5#
發表於 17-6-22 22:57 |只看該作者
YYMum2be 發表於 17-6-21 17:25
解決左嘞:mother:

點解決呀最後?


別墅

積分: 888


6#
發表於 17-6-22 23:00 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-6-22 22:57
點解決呀最後?

打去cs hotline同send email 投訴,話個治療師哄騙,如果唔退錢就交去消委會投訴。
跟住佢地就話全額退款嘞


別墅

積分: 940


7#
發表於 17-6-28 10:08 |只看該作者
YYMum2be 發表於 17-6-10 17:22
我未生之前本身有join Reenex,諗住生完有時間去做返剩低嘅treatment, 問過治療師話可以做就去啦。
今日做 ...

我之前都join左好多療程,一直以為生完有時間就可以做反添,但睇到妳呢個post先知道原來餵人奶唔做得

請問妳今次係join咩療程而餵人奶唔得?

我之前買落有Aramis, AUF, DEP, hydrofacial, Prolite, CPS

CPS話懷孕都做得,咁係唔係其他全部都餵人奶唔做得?


別墅

積分: 888


8#
發表於 17-6-28 10:24 |只看該作者
grapechan 發表於 17-6-28 10:08
我之前都join左好多療程,一直以為生完有時間就可以做反添,但睇到妳呢個post先知道原來餵人奶唔做得

請 ...

其實個治療師話所有都做得,但我就唔敢做嘞,cps應該做得嘅
我買左彩光, Hydrofacial, DEP, Aramis, 仲有用淨嘅cps.
你可以問清楚你個治療師有邊啲做得,不過我估佢應該會話所有都做得架嘞

我問過其他媽咪,有人話佢個治療師話唔做會好啲


別墅

積分: 940


9#
發表於 17-6-28 12:45 |只看該作者
YYMum2be 發表於 17-6-28 10:24
其實個治療師話所有都做得,但我就唔敢做嘞,cps應該做得嘅
我買左彩光, Hydrofacial, DEP, Aramis, 仲有 ...

謝謝妳分享

我諗我都未必夠膽餵人奶時去做啦!咁真係有排先可以再去啦


別墅

積分: 888


10#
發表於 17-6-28 12:59 |只看該作者
grapechan 發表於 17-6-28 12:45
謝謝妳分享

我諗我都未必夠膽餵人奶時去做啦!咁真係有排先可以再去啦

唔使客氣!
我之前俾佢叫左我去做彩光 激死


別墅

積分: 940


11#
發表於 17-6-28 18:26 |只看該作者
YYMum2be 發表於 17-6-28 12:59
唔使客氣!
我之前俾佢叫左我去做彩光 激死

知道有風險就唔敢搏啦,還好經妳據理力爭後佢地肯全數還款

不過唔去得reenex做,我要諗下方法點keep塊面先得啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo