母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1451


1#
發表於 17-6-25 01:47 |只看該作者
如果泵奶後,肯定bb三小時內會食,我唔雪雪櫃,但室內一直開住冷氣,唔返熱,直接室溫餵bb可以嗎?
家人話我成日俾生冷嘢bb食喎,我開始懷疑自己做法是否正確
myimage.jpg


伯爵府

積分: 16058


2#
發表於 17-6-25 12:50 |只看該作者
我都係咁,3小時內食就放室溫


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-6-25 13:28 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


4#
發表於 17-6-25 14:37 |只看該作者

回覆樓主

即係我睇表冇理解錯(emoji)


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo