母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1875


1#
發表於 17-6-26 12:16 |只看該作者
本帖最後由 MichEAL82 於 17-6-26 12:25 編輯

BB 懶啜又成日食食下瞓咗,之前埋身一直食唔飽,一直都係我係屋企就埋身+用樽補泵奶,返工時間就樽餵,一直全人奶到而家5個月。

由於之前一直要補樽,即使佢滿月已經自己戒夜奶,我仍然會半夜起身泵一次奶,一來會谷奶,二來寧願有多少少儲備俾佢。

最近終於學識埋身食飽,可以唔補樽,於是變咗剩好多奶 (半夜唔駛食但半夜照泵,加上而家唔駛補樽,日日最少有一餐多), 短短2星期已打爆冰格。過多1個月 BB 又開始加固,人奶只會越食越少,所以想減泵了。而家 schedule 如下:

0800 埋身
1200 公司泵
1600 公司泵
1930 埋身
2230 埋身
3pm-4pm 屋企泵奶

而家想減半夜果泵,但維持日頭係公司果2泵,可行嗎?應該點樣減?

謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo