母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2013


1#
發表於 17-6-26 17:13 |只看該作者
全埋身10個月,開始唔多夠奶想俾阿女補奶粉,但試咗幾隻都唔肯食,請問有邊隻奶粉人奶b會易啲接受呢,thx


禁止訪問

積分: 380


2#
發表於 17-6-27 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 298


3#
發表於 17-6-27 12:03 |只看該作者
kenneth0129 發表於 17-6-26 17:13
全埋身10個月,開始唔多夠奶想俾阿女補奶粉,但試咗幾隻都唔肯食,請問有邊隻奶粉人奶b會易啲接受呢,thx
...
埋身點會唔夠奶? 肯啜就有奶, 出快出慢而已.
10個月已經係三奶兩固穩定, 唔夠飽都係加固先對, 唔會補奶粉啦 (不是必須品), 何況你話你係全人奶10個月, 點會番轉頭食奶粉?


大宅

積分: 2013


4#
發表於 17-6-27 12:07 |只看該作者
kysuen 發表於 17-6-27 12:03
埋身點會唔夠奶? 肯啜就有奶, 出快出慢而已.
10個月已經係三奶兩固穩定, 唔夠飽都係加固先對, 唔會補奶粉啦 ...

佢夜晚好似瞓極都瞓唔淋咁,我諗佢會唔會係食唔飽所以瞓唔倒囉,隔兩三個鐘又醒,又要啜,有時一頭半個鐘都會醒,好攰,所以想試下夜晚果餐直頭食奶粉算,大仔以前係食奶粉,好早就可以一覺瞓天光,所以至會咁諗


複式洋房

積分: 298


5#
發表於 17-6-27 12:36 |只看該作者
kenneth0129 發表於 17-6-27 12:07
佢夜晚好似瞓極都瞓唔淋咁,我諗佢會唔會係食唔飽所以瞓唔倒囉,隔兩三個鐘又醒,又要啜,有時一頭半個鐘 ...
個個小朋友都唔同性格, 唔可以甘比較, 我大囡全人奶就3歲, 佢由出世到宜家都晚晚訓得好到天光, 我家姐個囡全奶粉, 由出世開始每晚醒幾次, 湊到佢叫救命, 到2歲打後先好d, 所以食咩都唔關事.

如果你認為佢半夜訓唔好係因為餓, 甘你應該晚餐加固等佢食飽d, 訓前再飲人奶, 佢兩固食得好唔好 ? 每餐加固後如果佢唔飽仲想食, 都係比固體, 唔可以比人奶, 否則佢永遠加固都唔成功.


大宅

積分: 2013


6#
發表於 17-6-27 15:10 |只看該作者
kysuen 發表於 17-6-27 12:36
個個小朋友都唔同性格, 唔可以甘比較, 我大囡全人奶就3歲, 佢由出世到宜家都晚晚訓得好到天光, 我家姐個囡 ...

你餵到3歲好勁呀,我已經係咁做啦,固體都算食得幾好,瞓前仲兩邊都啜哂,佢都係一晚醒幾次,老公投訴冇教好瞓,搞到我有啲想放棄人奶


複式洋房

積分: 298


7#
發表於 17-6-27 16:58 |只看該作者
kenneth0129 發表於 17-6-27 15:10
你餵到3歲好勁呀,我已經係咁做啦,固體都算食得幾好,瞓前仲兩邊都啜哂,佢都係一晚醒幾次,老公投訴冇教 ...
如果食固又食得好, 訓前又啜哂兩邊, 甘已經可以排除左佢肚餓ge可能性, 可能佢只係比教需要安全感 (性格問題) , 半夜醒左想搵媽媽, 甘如果你拍下佢抱下佢唔一定比佢啜, 佢又訓唔訓得番? 有冇d佢好鍾意ge陪訓物品一齊陪佢訓覺? 同埋在職父母收工後盡量多陪伴玩樂, 都可以比多d安全感小朋友, 可能有幫助.

我可以餵到今日佢就黎三歲, 係因為一歲掛泵後仲可以埋身, 埋身就唔怕冇奶唔夠奶, 埋身先可以做到自然離乳, 我下個月就生細b. 所以你有埋身, 你都可以一路餵落去到佢自然離乳, 加油!


大宅

積分: 2013


8#
發表於 17-6-28 00:57 |只看該作者
kysuen 發表於 17-6-27 16:58
如果食固又食得好, 訓前又啜哂兩邊, 甘已經可以排除左佢肚餓ge可能性, 可能佢只係比教需要安全感 (性格問題 ...

醒咗嘅話每次都要啜至瞓得返呀,除咗啜,咩方法都唔得(emoji)


大宅

積分: 4766

畀面勳章


9#
發表於 17-7-2 14:52 |只看該作者

回覆樓主:

咁佢係癮黎,一係忍心,一係比佢啜到戒奶
我細仔2歲都仲係咁,我開始同佢戒緊癮...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo