母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 533


1#
發表於 17-6-29 15:36 |只看該作者
囝囝三個月由1個月開始全埋身,大概3個鐘一次,半夜就6個鐘,見就嚟要返工開始試泵,跟返3個鐘一次泵但左右夾埋只泵到1安,我用雙泵的,點先可以泵得出(emoji)仲要開始儲奶唔知點好


大宅

積分: 1102


2#
發表於 17-6-30 17:45 |只看該作者

回覆樓主

泵奶可以講係一種需要時間去磨練嘅技巧,你泵多幾日,適應耐啲,應該會好啲。
另外,都睇睇你用咩泵,可能有啲泵夾你,有啲泵唔夾你。


別墅

積分: 987


3#
發表於 17-6-30 23:33 |只看該作者

回覆樓主:

初初我都係咁,應係唔習慣泵,試多兩三日就得。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo