母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2998


1#
發表於 17-6-30 12:17 |只看該作者
BB 4個月,最近飲奶扭來扭去,
平時餵開一邊,係咪唔夠飽要餵埋另一邊?
依家餵完一邊,佢仲想啜,
但唔知佢係仲想飲,
定係口腔期鍾意乜都啜一餐


大宅

積分: 1326


2#
發表於 17-6-30 15:53 |只看該作者

回覆樓主

same here
全埋身 由出世到宜家都係啜最多10分鐘 淨係食一邊 頭3個月都重得好好 呢個月唔識重 有時會啜到發脾氣 換邊比佢都係啜幾下就唔食 咁姐係一邊夠食? 但最解偏偏就係唔重

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo