本帖最後由 choyki 於 21-12-18 12:41 編輯
hauhauhau 發表於 21-12-13 19:07 
新手買左405股票派發供股在12月10日除淨,派息寫在1月5日。請問點樣先供到呢?我搵左個股價戶口都無呢一行 ...
你應該喺銀行或者證券行買,股票喺佢哋度,供股權出咗之後(好似 16 號出咗),佢哋會問你供唔供,要收手續費,如果你股數唔多,每股手續費就可能好貴,可能直接喺市場上買好過供。你可以去披露易睇相關資料
https://www1.hkexnews.hk/search/titlesearch.xhtml
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。