爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 46


1#
發表於 15-7-23 12:11 |只看該作者
我想問下呢, 淘寶個個救車寶有無人用過呀? 得唔得架? 會唔會好危險?


大宅

積分: 2529


2#
發表於 15-7-23 21:45 |只看該作者

引用:我想問下呢, 淘寶個個救車寶有無人用過呀

原帖由 lamwilllam 於 15-07-23 發表
我想問下呢, 淘寶個個救車寶有無人用過呀? 得唔得架? 會唔會好危險?
買個電力寶第三代,香港代理有保養都係賣$380。我早個星期淘寶網買都成4舊水。


禁止訪問

積分: 1592


3#
發表於 15-7-25 03:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 46


4#
發表於 15-7-27 10:22 |只看該作者
你用開邊隻?


大宅

積分: 2529


5#
發表於 15-7-27 10:49 |只看該作者
回覆 lamwilllam 的帖子

我買咗一個淘寶貨,未試過攞嚟撻車。唔知好唔好!


大宅

積分: 2769


6#
發表於 15-7-27 18:14 |只看該作者

回覆:救車寶

而家車房師父去救車好似都係帶呢樣東西去撻反著架車咋喎,應該work既。


大宅

積分: 2529


7#
發表於 15-7-27 22:05 |只看該作者
guatma 發表於 15-7-27 18:14
而家車房師父去救車好似都係帶呢樣東西去撻反著架車咋喎,應該work既。

...
我月頭就係試過搵人救車,佢都係用類似嘅嚟幫我撻車,一撻就搞掂,不過唔知佢舊野係乜野牌子!


大宅

積分: 2769


8#
發表於 15-7-27 22:42 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 15-7-27 18:14 而家車

原帖由 Wkit 於 15-07-27 發表
我月頭就係試過搵人救車,佢都係用類似嘅嚟幫我撻車,一撻就搞掂,不過唔知佢舊野係乜野牌子! ...
而家市面好多牌子的了,所以我覺得無乜所謂,買一個旁身,平時當手機外置叉電都好。


複式洋房

積分: 355


9#
發表於 15-7-28 12:08 |只看該作者
Wkit 發表於 15-7-23 21:45
買個電力寶第三代,香港代理有保養都係賣$380。我早個星期淘寶網買都成4舊水。

...
邊度買? 


大宅

積分: 2529


10#
發表於 15-7-28 17:29 |只看該作者

引用:Quote:Wkit 發表於 15-7-23 21:45 買個電力

原帖由 kimib 於 15-07-28 發表
邊度買? 
facebook search 電力ㄨ,like咗仲有九折


洋房

積分: 46


11#
發表於 15-8-5 14:54 |只看該作者
原來仲有好多隻顏色添架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo