母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   4


複式洋房

積分: 420


1#
發表於 17-6-8 08:48 |只看該作者


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 17-6-8 16:03 |只看該作者

回覆樓主:



大宅

積分: 2263


3#
發表於 17-6-11 23:05 |只看該作者
冇上過追奶班但有搵過佢做一對一咨詢,樓主係有野想問定分享?


複式洋房

積分: 420


4#
發表於 17-6-12 10:32 |只看該作者
blueaqua 發表於 17-6-11 23:05
冇上過追奶班但有搵過佢做一對一咨詢,樓主係有野想問定分享?

I want to ask. Is it worth to attend?


大宅

積分: 2263


5#
發表於 17-6-12 15:46 |只看該作者
mercimercibaby 發表於 17-6-12 10:32
I want to ask. Is it worth to attend?

我覺得佢會教你點樣有效地泵奶同點揀啱size的喇叭,的確幾有用。我見佢fb group 都好多上過堂的人分享上完之後真係泵多咗奶。如果你係想追奶,我覺得呢幾百蚊係值得花,因為如果你一路泵奶的用法或size 唔啱其實會浪費咗你好多時間(同奶)!好多人其實唔係唔夠奶,只係泵唔出!


別墅

積分: 799


6#
發表於 17-6-14 00:42 |只看該作者
blueaqua 發表於 17-6-12 15:46
我覺得佢會教你點樣有效地泵奶同點揀啱size的喇叭,的確幾有用。我見佢fb group 都好多上過堂的人分享上完 ...

請問邊度搵到佢上堂資料呀? thanks!


別墅

積分: 585


7#
發表於 17-6-16 14:19 |只看該作者
回覆 blueaqua 的帖子

多謝你分享,原本仲1516緊去唔去。


複式洋房

積分: 298


8#
發表於 17-6-17 16:38 |只看該作者
mercimercibaby 發表於 17-6-8 08:48

我無上過,但媽媽group 有1x過夾埋去上,好壞參半,聽番媽媽們覺得佢上堂會留一手,最好私人上門,2000蚊一小時,又要買呢樣嗰樣。


複式洋房

積分: 298


9#
發表於 17-6-17 16:40 |只看該作者
sik0124 發表於 17-6-16 14:19
回覆 blueaqua 的帖子

多謝你分享,原本仲1516緊去唔去。

https://www.facebook.com/lengma101/posts/468955296825923:0

呢個係講緊佢


複式洋房

積分: 298


10#
發表於 17-6-17 16:41 |只看該作者
mercimercibaby 發表於 17-6-8 08:48

https://www.facebook.com/lengma101/posts/468955296825923:0


大宅

積分: 4343


11#
發表於 17-6-17 20:58 |只看該作者
eunicehkhk 發表於 17-6-17 16:41
https://www.facebook.com/lengma101/posts/468955296825923:0

咁恐怖!


大宅

積分: 2263


12#
發表於 17-6-20 23:23 |只看該作者
eunicehkhk 發表於 17-6-17 16:38
我無上過,但媽媽group 有1x過夾埋去上,好壞參半,聽番媽媽們覺得佢上堂會留一手,最好私人上門,2000蚊 ...

其實我都有睇過呢篇文章入面所講,有護士經驗的consultant A (都係醫生介紹的),但我的感覺就剛剛相反,我覺得consultant A 完全幫唔到我,我當日去搵佢係因為有白點塞奶同泵唔出奶,首先我係同佢約咗下午5點睇佢,結點去到等到8點先有得睇,期間佢只叫我泵住奶等佢,當我等咗咁耐終於輪到我時,佢都未睇我個胸只係聽我講咗幾句就話我係真菌感染,跟住幫我用手擠奶,期間無乜建議比我,只係叫我戒食所有甜野(真係冇乜可能做到),仲開咗一大堆藥比我,結果洗咗二千幾蚊先走得。

初頭諗住通返就比d錢都冇所謂啦,點知過2日個胸又塞過,我就經人介紹搵到catherine, 雖然佢consultancy fee 係貴,要收$1200 一個鐘(但係上門又唔洗白等幾個鐘),但佢冇開任何藥比我亦冇叫我買野,而且佢係比到好多實用的建議比我,改善我餵奶的姿勢(健康院的姑娘話我餵奶無問題但其實唔係囉),又教我點樣手擠奶,所以我覺得係幫到手。

至於奶泵其實佢都有recommend 我轉19/21mm, 但我話我自己出去買21mm試咗先咁佢又冇繼續說服我要跟佢買喎!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo