母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 588


1#
發表於 17-6-20 18:42 |只看該作者
用緊spectra 9,呢排成日泵泵下個白色valve會跌左落個奶樽入面...有冇jm都係咁呀>.<


別墅

積分: 958


2#
發表於 17-6-20 22:23 |只看該作者
可能d 膠老化咗?
我用F1都係白色鴨咀,不過我唔中意個質地好似好痴塵咁...同埋話唔蒸得...所以自己轉配medela鴨咀


別墅

積分: 588


3#
發表於 17-6-20 22:39 |只看該作者
MMM0221 發表於 17-6-20 22:23
可能d 膠老化咗?
我用F1都係白色鴨咀,不過我唔中意個質地好似好痴塵咁...同埋話唔蒸得...所以自己轉配med ...

Omg~~~吾蒸得架?! 咁點消毒...我仲日日蒸


別墅

積分: 958


4#
發表於 17-6-20 23:32 |只看該作者
Cimilre F1鴨咀不可高溫消毒,我估用紫外線之類消毒唔知道
轉用medela 鴨咀就唔洗煩啦



別墅

積分: 588


5#
發表於 17-6-21 08:19 |只看該作者
MMM0221 發表於 17-6-20 23:32
Cimilre F1鴨咀不可高溫消毒,我估用紫外線之類消毒唔知道
轉用medela 鴨咀就唔洗煩啦

我同你吾同牌子呀, medela 都fit spectra?


別墅

積分: 958


6#
發表於 17-6-21 11:07 |只看該作者
eikieiki 發表於 17-6-21 08:19
我同你吾同牌子呀, medela 都fit spectra?

我google search 過可以呀!


大宅

積分: 1335


7#
發表於 17-6-21 13:24 |只看該作者
eikieiki 發表於 17-6-20 18:42
用緊spectra 9,呢排成日泵泵下個白色valve會跌左落個奶樽入面...有冇jm都係咁呀>.<
...

我都係, 好煩!
初頭我懷疑舊膠老化,再買過舊新膠,但都一樣!
再後來我覺得係個喇叭問題,因為我有2set喇叭,只係用其中一個喇叭時舊膠先會甩,其餘3個喇叭冇事。


別墅

積分: 588


8#
發表於 17-6-21 16:22 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-21 13:24
我都係, 好煩!
初頭我懷疑舊膠老化,再買過舊新膠,但都一樣!
再後來我覺得係個喇叭問題,因為我有2set ...

係喇!尤其當你喺公司啱啱開始泵嗰下就聽倒dum一聲...真係!!! Xyzxyz!




大宅

積分: 1335


9#
發表於 17-6-21 16:53 |只看該作者
eikieiki 發表於 17-6-21 16:22
係喇!尤其當你喺公司啱啱開始泵嗰下就聽倒dum一聲...真係!!! Xyzxyz!

係!好嬲!心底爆粗


子爵府

積分: 10159


10#
發表於 17-6-21 19:29 |只看該作者

回覆樓主

而家新版spectra唔駁得medela了,好鬆,一泵就甩。


別墅

積分: 588


11#
發表於 17-6-21 20:57 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-21 16:53
係!好嬲!心底爆粗

我用之前拆左個咀抺乾d個邊再裝番,好似好d ! 可能係接觸面濕所以sin左出黎


別墅

積分: 588


12#
發表於 17-6-21 20:59 |只看該作者
願我能 發表於 17-6-21 19:29
而家新版spectra唔駁得medela了,好鬆,一泵就甩。

Oooooooh...

我用之前拆左個咀抺乾d個邊再裝番,好似好d ! 可能係接觸面濕所以sin左出黎


子爵府

積分: 10159


13#
發表於 17-6-21 21:37 |只看該作者
eikieiki 發表於 17-6-21 20:59
Oooooooh...

我用之前拆左個咀抺乾d個邊再裝番,好似好d ! 可能係接觸面濕所以sin左出黎

要洗乾淨個鴨咀,再用熱水浸,唔好有油。
不過泵泵下一樣會有油漬,唔可以泵得太大力同太耐,30分鐘內都仲撐得到,但泵完好明顯一拉就鬆晒。


別墅

積分: 588


14#
發表於 17-6-21 21:57 |只看該作者
願我能 發表於 17-6-21 21:37
要洗乾淨個鴨咀,再用熱水浸,唔好有油。
不過泵泵下一樣會有油漬,唔可以泵得太大力同太耐,30分鐘內都仲 ...

等我試下先 吾該jm!

我多數用按摩mode泵,有時一轉泵mode即lut


大宅

積分: 1335


15#
發表於 17-6-22 11:10 |只看該作者
願我能 發表於 17-6-21 21:37
要洗乾淨個鴨咀,再用熱水浸,唔好有油。
不過泵泵下一樣會有油漬,唔可以泵得太大力同太耐,30分鐘內都仲 ...

係啊!我有時用紙巾抹返乾個鴨咀再泵又可以頂多一陣。唔知係咪其他牌子都係咁,定係spectra 先有呢個問題。


大宅

積分: 4528


16#
發表於 17-6-22 13:24 |只看該作者
我覺得係因為人奶有脂肪, 所以個 valve 同嗽叭接口位因為油而luck

另外 valve 我會用奶樽清潔液洗, 可以去油, 之後用滾水浸下就得


別墅

積分: 588


17#
發表於 17-6-22 13:55 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-22 11:10
係啊!我有時用紙巾抹返乾個鴨咀再泵又可以頂多一陣。唔知係咪其他牌子都係咁,定係spectra 先有呢個問題 ...

我用過ameda冇事 應該係物料問題


別墅

積分: 588


18#
發表於 17-6-22 13:58 |只看該作者

回覆樓主

好野!我覺得我地搵到原兇喇 多謝各位jm sharings!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo